Venny14

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Krijg geen melding notificatie op apple watch

Halo ik ben gister overgestapt naar vodafone maar sindiens krijg ik geen melding notificatie van mijn apple Watch alsof dat geen verbinding meer tussen die twee. Heeft iemand zoiets meegemaakt?

alvast bedankt 

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Venny14, welkom hier. 

Wat leuk dat je hebt gekozen voor een abonnement bij Vodafone en ook gebruik maakt van OneNumber!

Mocht je problemen ervaren met de connectiviteit van de Watch dan helpen de volgende stappen vaak. 
- Schakel je iPhone helemaal uit, of schakel Bluetooth volledig uit via de hoofdinstellingen, niet via snelle instellingen bovenin je iPhone

- Schakel de WiFi uit op de Watch, komt er nu wel 4G/cellular verbinding tot stand vanuit de watch? Kun je gesprekken ontvangen en opzetten?

Venny14
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hi bedankt voor je reactie, ik heb mijn watch gereset en krijg ik weer meldingen maar na 2 uur  krijg  geen meldingen weer en ik  heb je tips gevolgd, ik kan wel bellen naar  een mobielenummer masr geen melding van whatapps meer gekregen. Bedankt voor uw hulp alvast

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Staan de meldingen aan van de betreffende app's? Het is misschien een simpele vraag maar je staat nog gek te kijken hoe vaak dit opeens zomaar uit staat op een iPhone of in de Apple Watch app. 

Venny14
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bedankt voor je reactie.

ik heb alles ingeschakeld, en je kan zien dat  ik die watch al sinds in maart en die tijd  had ik nog contract met mijn oude provider, pas op 26e juni ben ik overgestapt en sinds ik vadafone simkaart activeren, krijg ik geen meldingen meer op mijn watch. Ik heb geen probleem met One number activeren. Hoop dat jullie kan me helpen.

alvast bedant

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Het beste is om dan even langs een Vodafone winkel te gaan. Die mensen kunnen je direct helpen en zien wat er aan de hand is. Op afstand is het toch altijd wat ingewikkelder en ik kan je al helemaal niet helpen want ik ben geen Vodafone medewerker. Er zal toch iets administratief zijn, als jij er zeker van bent dat je toestel, en horloge, goed staan.

Even een kleine tip, als je nog iets schrijft, hoeft het niet in dik gedrukte letters, mensen kunnen de normale letters ook wel lezen 😉.

Venny14
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je voor je reactie.

Oh  is het  er mogelijkheden dan dat administratief de oorzaak is? Ik vind niet erg om  langs die winkel want ik heb geen zin om mijn iphone te opnieuw installeren. Het lukte met mijn watch nadat ik alles opnieuw geïnstalleerd maar alleen voor 2 uur daarna weer niks geholpen.

wat is er dan met administratief denk u dan?

sorry voor die bold letter , per ongeluk gedrukt en ik kreeg niet meer terug dus ik was  al de helft bezig met typen.

Denk je dat bellen naar hun ook helpt? Alvast bedanks

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Als jij alles al hebt getest en het werk niet, dan zit er een fout bij Vodafone. Dan ga ik er vanuit dat er administratief, bedoel een vinkje of wat dan ook, niet goed staat. Ja, dat kan natuurlijk ook. Dan kan je ze ook bellen, of een chat starten. Zoiets blijft toch vervelend en lastig om uit te zoeken. 

Als je ook nog een dagje kan wachten, wacht dan tot

morgen, dan is er weer een Vodafone medewerker online om je te helpen. Fijn weekend! 

Venny14
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi bedankt voor je reactie. Gisterben ik naar vodsfone winkel geweest maar die ervaren medewerker werkte niet dus pas  zondag of doordeweeks  , en ineens kreeg ik wel de meldingen binnen  uit zomaar, en dus denk ik dat al in orde was, en vandaag heb ik weer geen melding gekregen en toevallig moest ik naar centrum dus ben ik langs geweest weer naar vodafone. Hij heeft gekeken naar instellingen en alles was goed en hij zei dat naar  iphone winkel, ik zei ja maar allee was in orde voordat de vodafone ingegaan was, ik zei misschien met administratieve problemen en ja hij verwijst me om met klantenservice contact opnemen, en ook hij heeft die melding van whatapps in en uitgeschakeld en ineess krikng ik weer melding dus ja het is niet constant, ik denk dan toch klantenservice bellen of chat want die meneer zei dat sommige dingen kan niet in de winkel gedaan worden dus ja probeer ik morgen met klantenservice van vodafone,

Sorry voor een lange bericht. Fijne avond verder

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic