jean12ine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten voor gogo op rekening

Hallo Vodafone. Ik zag dr afgelopen maanden dst ik teveel betaalde omdat ik bij gogo was aangemeld. Ik ben langs de winkel gegaan en hebben ze dit voor mij geblokkeerd. Hoe kan het dat ik nog steeds teveel betaal deze maand ? Word er niet goed van namelijk.. mijn abbonnenent kosten zijn normaal rond de 26 euro nu is het midden veertig

*edit moderator: titel aangepast*
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Individuele vragen over je rekening kunnen niet via dit openbare Vodafone Forum worden beantwoord.
Zie hiervoor de huisregels. En de regels van dit Abonnementen Board, bovenste topic.

Ga naar MyVodafone
Inloggen met je email-adres.
Inloggen met het correcte, bijbehorende wachtwoord.

Ga naar Menu.
Kies voor: Rekeningen
Kies voor: Laatste rekening (Mei of Juni)
Kies voor: De details van je rekening
Kies voor: Toon details

Pas dan krijg je alle details en verbruikskosten te zien. Individueel. En alleen voor jou toegankelijk.

Dit topic zal door een Moderator worden afgesloten, omdat het niet aan de Regels voor het Forum voldoet.
Houd daar in de toekomst rekening mee.

Succes!


Netwerker
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste jean12ine,

Als je met aangemeld bij gogo een content dienst bedoeld dan kan het zijn dat die nog loopt Blokkeren en verwijderen zijn 2 verschillende dingen en als het geblokkeerd is zul je geen toekomstige content diensten meer kunnen aansluiten maar dat stopt niet de huidig lopende content.

Ga even naar www.payinfo.nl en log daar even in met het 06 nummer en kijk of je hem daar tussen vind en verwijder hem.

Groetjes,
MrMister
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic