Rjoey96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten van internet en wifi

Ik heb nu mijn eerste mobiel en ik weet dus heel weinig hoe het gaat met betalen en zo.
 
Als ik op mijn mobiel: Samsung galaxy Gio, Ga internetten op wifi bij mij thuis dan is dat gratis toch?
 
En als ik mijn mobiel opwaardeer met internet is dat de hele maand dan ook gratis zonder wifi of wordt daar per keer geld van af gehaald?
 
Dit klinkt mischien logisch voor jullie maar ik ben 15 en dit is mijn eerste mobiel dus niet echt makkelijk voor mij xD.
 
Groetjes, Joey.
4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Joey,

Welkom op het Forum!

Om antwoord te geven op je vraag, je eigen wifi verbinding thuis kun je gewoon gebruiken, dit is geen verbinding van Vodafone dus hier zullen we geen kosten voor berekenen.

Stel je gaat een Internet BloX gebruiken, heb je een x bundel voor de hele maand, dit is alleen voor mobiel internet.

Blackberry123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, 
 
Ik heb gisteren een blackberry curve gekocht, van vodafone. Alleen hoe kun je gratis wifi gebruiken op mijn bb? Ik heb het bij de winkel nog een keer nagevraagt, alleen ze zeiden dat wifi beveiligd is door jullie, en dat jullie die beveiliging er af konden halen, zodat ik thuis in iedergeval gratis op internet kon met onze wifi, zouden en kunnen jullie dat misschien voor mij doen? 
 
Groetjes, jasmijn. 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Blackberry123 schreef:
Hallo, 
 
Ik heb gisteren een blackberry curve gekocht, van vodafone. Alleen hoe kun je gratis wifi gebruiken op mijn bb? Ik heb het bij de winkel nog een keer nagevraagt, alleen ze zeiden dat wifi beveiligd is door jullie, en dat jullie die beveiliging er af konden halen, zodat ik thuis in iedergeval gratis op internet kon met onze wifi, zouden en kunnen jullie dat misschien voor mij doen? 
 
Groetjes, jasmijn. 
Ik mag toch hopen dat dat geen Vodafone winkel was?  Er zit geen "beveiliging " op WiFi, het is gewoon heel simpel: Om van internet gebruik te kunnen maken met een Blackberry moet je bij een abonnement Blackberry Internet hebben en bij Prepaid moet je Blackberry Blox hebben.
Zonder die toevoegingen kun je met je Blackberry niet internetten, niet via de telefoonverbinding en niet via WiFi.
 
Sorry voor het slechte nieuws, maar indien het echt tegen je is gezegd zoals je hier schrijft, ben je niet correct voorgelicht.
Blackberry123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben bij belcompany geweest, maar die waren overgenomen door vodafone, ik kan hem ook niet meer terug brengen staat er op het bonnetje, maar ze hebben dat wel gezegt, en ik had hem eigenlijk gekocht omdat je daarmee gewoon op wifi kon, wat hun zeidenn. Ik zal er nog een keertje mee langsgaan, Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic