Niemand2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten van 1 mb bij prepaidabonnement.

Hallo,
Ik kan nergens op de site vinden hoeveel 1 MB kost bij een prepaidabonnement. Dus stel ik die vraag hier maar eens, in de hoop een antwoord te krijgen. Wie o wie kan mij dat vertellen.?
Bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Niemand2 Ook dat kan 🙂

De BloX die 30 dagen lopen vernieuwen zichzelf in principe weer na die 30 dagen. Dit mits er voldoende tegoed op je nummer staat uiteraard.

Als je dus zorgt dat er genoeg tegoed op je nummer staat krijg je na 30 dagen elke keer automatisch weer de 200MB BloX. Als je het jezelf helemaal makkelijk wilt maken kun je ook een automatische opwaardering aanzetten: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/opwaarderen/automatisch-opwaarderen.shtml
Dan stel je bijvoorbeeld in dat een paar dagen voor je BloX vernieuwd moet worden er tien euro opgewaardeerd wordt, en dan weet je altijd zeker dat er voldoende tegoed op je nummer staat.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo!

Dat kun je het beste even nakijken in het Internet Dagtarief topic.
Niemand2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord. Het is opgelost, weet nu dat het verbruiken van data 1 euro per dag kost. Dat is niet wat ik gehoopt had want mijn apps verbruiken maar ongeveer 5 mb per maand.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Niemand2 Dat is inderdaad erg weinig. Ik zie twee opties:

1) heb je je apps per se nodig via mobiel internet? Als het maar zo weinig is, is het het overwegen waard om je mobiele internet in je toestel uit te zetten en alleen via wifi te internetten. Dan betaal je helemaal niks.

2) als je de apps mobiel wel nodig hebt, dan zet even een BloX aan. Je hebt voor 9,50 bijvoorbeeld een BloX van 200MB die 30 dagen geldig is. Dat zijn MB's zat en scheelt 20 euro ten opzichte van 30 x €1 dagtarief. En dan heb je nog 195 MB om af en toe een website te bekijken of wat te WhatsAppen/mailen/etc. Ook altijd handig.
Niemand2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Moderator BasT, ik heb die blox van 9,50 euro aangeschaft. Wat ik wel vervelend vind is dat ik niet per automatisch incasso kan betalen. Misschien werk voor het Vodafone-team omdat wel mogelijk te maken voor hun trouwe klanten. Klantvriendelijke behandelingen zouden toch een must moeten zijn voor ieder bedrijf.?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Niemand2 Ook dat kan 🙂

De BloX die 30 dagen lopen vernieuwen zichzelf in principe weer na die 30 dagen. Dit mits er voldoende tegoed op je nummer staat uiteraard.

Als je dus zorgt dat er genoeg tegoed op je nummer staat krijg je na 30 dagen elke keer automatisch weer de 200MB BloX. Als je het jezelf helemaal makkelijk wilt maken kun je ook een automatische opwaardering aanzetten: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/opwaarderen/automatisch-opwaarderen.shtml
Dan stel je bijvoorbeeld in dat een paar dagen voor je BloX vernieuwd moet worden er tien euro opgewaardeerd wordt, en dan weet je altijd zeker dat er voldoende tegoed op je nummer staat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic