MoniqueA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten tijdens storing

Voor de storing heb ik mijn Parkmobile aangezet, deze heb ik gedurende de storing niet uit kunnen zetten waardoor hij de gehele dag doorgeteld heeft.
Ik wil dit bedrag graag terug ontvangen omdat ik het door de storing niet uit kon zetten.

Ik hoor graag spoedig van jullie!

mvg Monique
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Uiteraard heel erg vervelend dat je veel last hebt gehad van de storing.

Betreft de wettelijke voorwaarden bij een storing verwijs ik je door naar dit topic. https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-opgelost-295379

Vanuit hier kan ik er dan ook verder niks in betekenen voor je. Je kunt het eventueel voorleggen aan mijn collega's via de chat of door te bellen met 1201.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic