Libete Schaap

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten op de factuur kloppen niet.

Beste heer, mevrouw,

Ik begrijp niet.
Mijn man heeft mijn abonnement veranderde en het lijkt mij niet zo goed.
Ik zag op jullie website dat ik zal moeten betalen 35,65 euro voor november 2018, omdat mijn man 1 extra GB heeft aangevraagd, dus ik heb een totaal van 3 GB, start L. Terwijl op jullie website hebben jullie een abonnement voor RED ESSENTIAL 6GB voor 21 euro.
Ik denk dat hier iets niet klopt.
Ook gebruik ik mijn 3GB alleen als ik geen internet heb, maar afgelopen tijd als ik weg ben gebruik ik internet van de trein, bus, het ziekenhuis of zo,, maar niet mijn zelfde internet. Resultaat: staat dat ik 2,58GB /3GB.
Hoe kan dat? ik gebruik het niet zo veel, want het gaat snel op.
Kunnen jullie hier mijn helpen, alstublieft?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Libete Schaap
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Libete Schaap,

Ik begrijp dat de eerste rekening na een wijziging of verlenging van het abonnement verwarrend kan zijn. Echter, ik kan via het forum niet met je meekijken naar jouw gegevens en de factuur die je ontvangen hebt. Het is dus lastig om je een correcte uitleg hiervan te geven. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter met deze vraag. Dan kunnen mijn collega's met jou meekijken en je een passende uitleg geven.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Libete Schaap,

Ik begrijp dat de eerste rekening na een wijziging of verlenging van het abonnement verwarrend kan zijn. Echter, ik kan via het forum niet met je meekijken naar jouw gegevens en de factuur die je ontvangen hebt. Het is dus lastig om je een correcte uitleg hiervan te geven. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter met deze vraag. Dan kunnen mijn collega's met jou meekijken en je een passende uitleg geven.
Libete Schaap
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag, bedankt voor uw reactie.

Ik heb een bericht toe gestuurd via facebook...maar helaas heb ik geen reactie gekregen.

mvg
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een reactie gehad?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic