mandatory

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kosten die niet te traceren zijn

Ben momenteel in het buitenland, dus normaal dat mijn rekening hoger is, maar er staan twee gesprekken tussen die niet thuis te brengen zijn, met een totaal van ruim 80 euro. Ze zijn niet gespecificeerd, maar wil uiteraard wél weten wat ze waren. Hoe nu verder?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Mijn collega's daar kunnen de gegevens erbij pakken en checken wanneer de kosten zijn gemaakt etc. Je kunt hiervoor bellen met 1201 of eventueel via de chat, Twitter of Facebook de vraag stellen. Vanuit hier kunnen wij helaas niet in de systemen. Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat het forum bedoelt is voor vragen waar ook andere forumgebruikers op kunnen reageren.
mandatory
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb via Facebook contact opgenomen, daar krijg ik wat blafreacties met als tussen de regels door 'je hebt er maar mee te doen'. Niet de service die ik verwacht als ik maandelijks zo'n 500 euro aan jullie overmaak.

Bellen is geen optie want - zoals ik al heb gemeld - ben ik in het buitenland, dus FB is zo ongeveer het enige kanaal dat ik kan gebruiken en krijg eerlijk gezegd niet de indruk dat daar de meest hulpvaardige mensen zitten.
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling dat we je niet goed helpen. Het enige andere wat je nog kunt proberen is een chat te starten. Ik zou het heel graag willen oppakken voor je, maar vanuit hier kan ik dat helaas niet.
mandatory
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Chart starten via FB? Lijkt me nou niet echt efficient gezien mijn eerdere ervaringen, buiten dat lijkt het alsof daar mensen zitten die nergens toegang tot hebben en gelimiteerd zijn tot het antwoorden met hopeloos nutteloze gescripte antwoordem. No offence.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi mandatory,

Via MyVodafone of via de website is het mogelijk een live chat te openen. Dit is niet via Facebook.

Hopelijk lukt het zo wel! Anders is er ook een mogelijkheid tot e-mail contact, dat duurt wellicht wel een paar werkdagen. Dit kan hier.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic