TaraRosa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten buitenland voor gebeld worden zonder opnemen

Hallo,

Tot mijn verbazing kwam ik er zojuist achter dat er kosten in rekening worden gebracht als ik gebeld word in het buitenland en niet opneem. Ondanks al mijn voorzorgsmaatregelen tikken mijn rekeningen op deze manier flink aan en dit verklaard mijn hoge maandelijkse telefoonkosten.

Ludiek feit is dat ik vorige maand tientallen keren gebeld werd door een onbekend nummer, een 023 netnummer, dit bleek Vodafone te zijn.

Is het normaal dat er kosten in rekening worden gebracht en hoe kan ik de mogelijkheid om gebeld te worden uitschakelen op mijn iPhone5?

Tara
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt in my Vodafone onder profiel blokkades erop zetten. Tevens kun je daar ook beheren of je mag gebeld worden door Vodafone. De klantenservice kan dit ook aanpassen voor je.
Ik raad je aan om ook eens betreft deze kosten contact op te nemen met de klantenservice om te zien waarvoor deze precies in rekening worden gebracht.
TaraRosa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Dankjewel. Ik ga de stappen ondernemen. Op de rekening worden ze aangegeven als gesprekken, bij duur staat 0.00 seconden.

Mvg Tara
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic