Hallo Kamphuis,
Bij je abonnements-overeenkomst met Vodafone (je contract) staat rechtsboven vermeld hoeveel actie-korting je krijgt. En gedurende hoeveel maanden. In jouw kwestie dus 6 maanden. Houdt Vodafone zich niet aan die contract-afspraak, dan moet je Vodafone er daaraan herinneren. Dat kan via de klantenservice (telefoonnummer 1201)
Of via een klachtenbrief aan de Afdeling Klachten van Vodafone. Met een kopie van je abonnements-overeenkomst. En de kortings-afspraak arceren met een arceer-stift.
Onbeperkt bellen geldt alleen voor mobiele telefoonnummers van Nederlandse abonnees in Nederland. Plus vaste telefoonlijnen met reguliere nummers.
Alle overige gesprekken vallen buiten die definitie en dus buiten die "onbeperkt-bellen-constructie".
Denk daarbij aan gesprekken naar 0900-nummer die dus wel in rekening worden gebracht. Of naar 0906-nummers. Of naar 0909-nummers. Of andere nummer-groepen met bijzondere tarieven.
Het kan ook gaan om zogenaamde Content. Dit kun je checken en uitzetten via:
http://www.payinfo.nl Tenslotte kun je buiten je data-bundel zijn heen gegaan. Lijkt mij in jouw kwestie niet waarschijnlijk. Maar het is een mogelijkheid. Daarna rekent Vodafone €0,10 per MegaByte buiten-de-bundel.
Door je smartphone grondig te onderzoeken, en te controleren met alle gegevens die My Vodafone weergeeft, kom je erachter wat in jouw kwestie de kosten-verhogende-factor is. Daar heb ik geen inzicht in.
Succes !
Netwerker