Kamphuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten buiten tegoed (+ 1 euro per dag)

Hallo, ik heb in september mijn abonnement verlengd. Ik ben inmiddels het vodafone red B abonnement en ik zou recht hebben op de korting van 6 maanden 50% korting maar deze krijg ik niet. Wat valt hier aan te doen?

Verder zit ik deze maand al meer dan €10 euro buiten mijn tegoed.
Ik heb onbeperkt bellen en 2 GB internet.
Met het buitenland heb ik niet te maken en zou graag willen weten hoe ik aan deze kosten kom.
Ik gebruik mijn mobiel niet anders dan normaal. Ik merk dat het elke dag oploopt.

Ik hoop dat u iets voor me kan betekenen.
Groet.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Kamphuis,
Bij je abonnements-overeenkomst met Vodafone (je contract) staat rechtsboven vermeld hoeveel actie-korting je krijgt. En gedurende hoeveel maanden. In jouw kwestie dus 6 maanden. Houdt Vodafone zich niet aan die contract-afspraak, dan moet je Vodafone er daaraan herinneren. Dat kan via de klantenservice (telefoonnummer 1201)
Of via een klachtenbrief aan de Afdeling Klachten van Vodafone. Met een kopie van je abonnements-overeenkomst. En de kortings-afspraak arceren met een arceer-stift.

Onbeperkt bellen geldt alleen voor mobiele telefoonnummers van Nederlandse abonnees in Nederland. Plus vaste telefoonlijnen met reguliere nummers.
Alle overige gesprekken vallen buiten die definitie en dus buiten die "onbeperkt-bellen-constructie".
Denk daarbij aan gesprekken naar 0900-nummer die dus wel in rekening worden gebracht. Of naar 0906-nummers. Of naar 0909-nummers. Of andere nummer-groepen met bijzondere tarieven.

Het kan ook gaan om zogenaamde Content. Dit kun je checken en uitzetten via: http://www.payinfo.nl

Tenslotte kun je buiten je data-bundel zijn heen gegaan. Lijkt mij in jouw kwestie niet waarschijnlijk. Maar het is een mogelijkheid. Daarna rekent Vodafone €0,10 per MegaByte buiten-de-bundel.

Door je smartphone grondig te onderzoeken, en te controleren met alle gegevens die My Vodafone weergeeft, kom je erachter wat in jouw kwestie de kosten-verhogende-factor is. Daar heb ik geen inzicht in.

Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic