kcnl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kosten buiten bundel

Goedemorgen,

Blijkbaar is vodafone niet per email te bereiken voor particulieren. Onderstaande zal vast vaker bij jullie gemeld worden en op dit forum vast ook al vaker besproken zijn maar ik heb geen zin/tijd om dit allemaal na te pluizen. Vandaar maar even op deze manier.

Ik ontvang sinds mei 2014 flinke gepeperde rekeningen van Vodafone doordat ik blijkbaar over mijn databundel heen ga. Voor mijn gevoel gebruik ik mijn telefoon niet meer of minder dan voorheen, feit blijft natuurlijk wel dat apps, video's en films steeds meer dataverkeer gebruiken.

Ik heb me nooit zo in verdiept in de kosten mijn telefoonrekening want ik heb automatische incasso, todat ik een aantal flink hoge afschrijvingen voorbij zag komen. Toen heb ik gelijk 2 extra blox (1GB+3 GB) geactiveerd waardoor ik geen data overschrijding van mijn rekeningen meer heb, maar betaal inmiddels toch nog 100 euro in de maand.

17-10-2014€ 109,47
17-9-2014€ 111,37
17-8-2014€ 250,38
17-7-2014€ 123,44
17-6-2014€ 187,73
17-5-2014€ 118,53
17-4-2014€ 64,59
17-3-2014€ 73,93
17-2-2014€ 69,90
17-1-2014€ 74,86
17-12-2013€ 63,20

- Mijn idee is om mijn abbonement om te zetten naar een Red Super abbonement. Daar is nu een actie mee voor 50 euro in de maand. Is dit mogelijk?
- Ik had natuurlijk zelf mijn dataverkeer in de gaten moeten houden, echter zijn de kosten voor dataverkeer voor mijn gevoel buiten propertioneel. Ik ben al jaren klant van Vodafone en hoop dat jullie hier een tegemoetkoming in kunnen doen.

Benieuwd naar jullie reactie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Beste kcnl, in ieder geval het omzetten van je abonnement zal denk ik geen probleem zijn. Wat betreft de rest van je vragen, dat zijn op zich heel begrijpelijke vragen. Ik kan daar echter via het forum geen direct antwoord op geven. Het Forum is vooral bedoeld voor tips&tricks van gebruikers, voor gebruikers.

In dit geval moeten we als klantenservice, met je gegevens erbij, kijken wat er mogelijk is. Bel ons even, dan wordt dat gedaan 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Beste kcnl, in ieder geval het omzetten van je abonnement zal denk ik geen probleem zijn. Wat betreft de rest van je vragen, dat zijn op zich heel begrijpelijke vragen. Ik kan daar echter via het forum geen direct antwoord op geven. Het Forum is vooral bedoeld voor tips&tricks van gebruikers, voor gebruikers.

In dit geval moeten we als klantenservice, met je gegevens erbij, kijken wat er mogelijk is. Bel ons even, dan wordt dat gedaan 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic