Tyson

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Kosten buiten bundel

Goedenavond, ik zit met een het probleem dat ik al 3 maanden (sinds begin van mijn contact / red business super) GEEN inzicht heb in de kosten die buiten mijn bundel vallen (bijv. SMS kosten vanuit NL naar DE). Dit heb ik al meerdere keren aan het tech team van VF gemeld. 'Het is in behandeling meneer' is alles wat ik sinds begin november te horen krijg. Hoe kan dit probleem worden opgelost? Hetzelfde geldt ook voor de melding dat ik (eenmanszaak) niet de aangewezen contactpersoon ben voor VF als ik 1200 bel..ook hier is al meerdere keren een melding over gemaakt.. Helaas schiet het niet echt op..hoop op deze manier een oplossing te kunnen vinden.
Alvast bedankt. Gr Tyson
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Tyson, ik wil je hier graag mee helpen, maar het forum is niet de beste plek.Ik snap dat je er liever niet nog een keer over gaat bellen. Zou je een berichtje op Facebook of Twitter willen sturen? Daar zijn we beter ingericht voor individuele vragen, terwijl het forum meer voor algemene info en tips&tricks is.
Tyson
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi Bas, ga ik doen. Ik was wel benieuwd of iemand anders met een zakelijk contract dezelfde problemen heeft..vandaar. Facebook contact heb ik eerder ook al gehad..zonder succes. Vandaag weer eens gebeld..bleek dat de case-nr als opgelost in hun systeem stond. Nu opnieuw twee cases aangemaakt..wordt er wel een beetje moe van. I'll keep trying 😕
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Tsja, dat is ook eigenlijk niet hoe een case opgelost hoort te worden. Er hoort uiteraard een stukje feedback naar jou te gaan. Sorry dat dat niet gebeurd is.
RichardB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Tyson,
Ben net overgestapt naar Vodafone en zie dat ik ondanks een ruime bundel toch kosten daarbuiten heb gemaakt in de week dat ik er nu zit. Graag zou ik horen of je nog verder bent gekomen mbt inzicht in de kosten buiten de bundel. Op internet zie ik alleen het bedrag maar geen specificatie maar ik begrijp nu wel dat sms naar buitenland dus iig niet in de bundel zit?
Alvast bedankt voor jouw terugkoppeling
Richard
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @RichardB

Wat er wel en niet in het abonnement zit is afhankelijk van het abonnement dat je hebt. Dat kun je nakijken in het tarievenoverzicht van het betreffende abonnement. Ook is het zo dat je de eerste maand je bundels altijd naar rato ontvangt (indien je abonnement later dan 1 maart actief is geworden). Je betaalt dan ook de kosten naar rato. Op 1 april krijg je dan pas de volledige bundels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic