Mpors

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten buiten bundel

Ik heb nog maar een week een nieuw abonnement afgesloten voor 6 gigabite per maand plus 1 gig bonus erbij, totaal 7 gig dus. Ik krijg na een week al een bericht dat ik over mijn bundel zit en dat ik zelfs extra moet betalen! Zeer vreemd, helemaal omdat ik er een Blok op het zitten dat ik buiten mijn bundel geen extra kosten kan krijgen! Nog vreemder dat ik na een week afsluiten van dit abonnement al door mijn bundel heen ben. Ik weet zeker dat ik niet zoveel data heb gebruikt, ben er dus best wel boos over 😞
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Mpors

Allereerst welkom op het forum.
Ik ga je uitleggen wat er aan de hand is bij je. Zoals je al zelf aangeeft heb je pas net je nieuwe abonnement. Dit betekend dus dat je middenin de maand bent over gestapt. Zoals je waarschijnlijk weet loopt bij Vodafone de abonnementen van de 1e van de maand tot het einde van de maand. Omdat je middenin de maand bent over gestapt krijg je het abonnement maar naar rato. Dit houdt in dat je maar een gedeelte krijgt naar berekening tot het winde van de maand. Vanaf de eerste beschik je over de hele bundel.
Als het goed is merk je nu ook dat het internet zwaar vertraagd is mits de blox beperkt internet aan staat. Dit kun jr controleren via de website van my vodafone en evt de app als deze beide al gesynchroniseerd zijn. Zoniet kun je dit bij de klantenservice controleren.
De sms die je krijgt is een standaardwaarschuwings sms waar standaard deze tekst in staat ook al heb je de blox beperkt internet aan staan. Let erop voor volgende maand mocht je ober de bundel gaan dan ktijg je deze sms 2x omdat je een extra gb hebt en de data wat in het abonnement zelf zit.
Tevens wil ik je de volgende link ook geven zodat je tips hebt om data te besparen: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Ik hoop dat het een beetje duidelijker is geworden voor je.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic