patriciazeeuw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten buiten bundel

Goedemiddag,
 
Gisterochtend, om 8.30 om precies te zijn, kreeg ik een sms dat ik 75% van mijn internetbundel heb verbruikt. Om 18.30 keek ik op "mijn vodafone" en zag tot mijn verbazing dat ik €66,40 over mijn bundel heen zit, maar sinds ik het smsje heb ontvangen, heb ik meerendeels van de dag wifi gehad en ik heb niks groots (mb) gedownload.
 
Maandagmiddag heb ik mijn nieuwe iphone ontvangen, natuurlijk ga je dan alle apps downloaden die je normaal op je telefoon hebt staan. Alleen mijn wifi heeft maandagavond niet aangestaan, dus dat kan een boel mb's hebben gekost voor mij. Ik heb alleen geen sms ontvangen, terwijl ik dit allemaal aan het downloaden was.
 
Ofterwijl, het smsje op dinsdagochtend is veel te laat gekomen en ik heb maandagavond zonder dat ik het wist al mijn mb's verbruikt.
 
Het kan toch niet zo zijn, dat ik door een foutje €66,- (inmiddels €72,-) heb verbruikt, zonder daar enige melding van te krijgen. Ik hoop dat dit nagekeken kan worden.
 
mvg, 
Patricia
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Patricia, dat kan zeker nagekeken worden. Een deel van de reden kan bv het updaten van apps zijn. Die vergen nu heel veel data (eigenlijk wordt de app gewoon steeds opnieuw gedownload). Dan gaat het heel hard en met de huidige internetsnelheden download je makkelijk (als je dat zou willen) meerdere GB's per uur.

Bel even met de klantenservice, zij kunnen met je bekijken wat er gebeurt is. Ik raad daarnaast aan je internet uit te zetten, want ik kan me ook voorstellen dat mijn collega's minder bereid zullen zijn iets te doen aan eventuele kosten als die bewust steeds hoger gemaakt worden 😉
patriciazeeuw
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond BasT

Bestaat de mogelijkheid nog wel dat ik mijn geld terug zou kunnen krijgen? Het had namelijk voorkomen kunnen worden als ik op tijd het smsje had ontvangen..
Wordt dit voor mij nagekeken nu, want ik ben juist op dit forum beland, omdat ik er tijdens het telefoongesprek niet uit kwam.

Met vriendelijke groet,
Patricia
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Patricia,

Wij kunnen dit via het forum niet voor je in orde maken aangezien het forum voor klanten door klanten is. Andere klanten kunnen dit ook niet voor je regelen namelijk 😉
Als je er telefonisch niet uit komt misschien kun je je verhaal even voorleggen via Twitter of Facebook, stuur je het linkje gewoon mee dan hoef je het niet nog eens uit te leggen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic