Lars Carlier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten abonnement

ik heb sinds 27-2-20 een abonnement Red voor 2 jaar afgesloten en betaal hier 25€/mnd voor.

nu, één maand later, is het nog maar 22€/mnd.

Ik zou het zeer netjes vinden als mijn abonnement ook omgezet wordt naar €22,-/mnd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Lars Carlier 

Het klopt inderdaad wat @Energieboy aangeeft. Op het moment dat je een abonnement neemt, ga je akkoord met de tarieven, acties en inhoud op dat moment. Daarnaast heb je een zichttermijn van 14 dagen.

Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privebericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ik beloof hier verder niks in.

 

Groet,

Steven 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Lars Carlier 
Je gaat een abonnement aan met een prijs van dat moment. Als de prijs zich dan aanpast is dit niet geldig voor het abonnement dat je toen hebt afgesloten. Uiteraard is dit vervelend maar dat is bij elk ding dat je koopt. 

Een medewerker van Vodafone zal je bericht oppakken en je verder helpen. Maar hou er rekening mee dat de prijs van afsluiten, de prijs is die je moet betalen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Lars Carlier 

Het klopt inderdaad wat @Energieboy aangeeft. Op het moment dat je een abonnement neemt, ga je akkoord met de tarieven, acties en inhoud op dat moment. Daarnaast heb je een zichttermijn van 14 dagen.

Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privebericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ik beloof hier verder niks in.

 

Groet,

Steven 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen gegevens mogen ontvangen. Mocht er geen reactie komen, dan zal ik het topic binnenkort sluiten @Lars Carlier 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic