JonatanK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten abonnement ongewijzigd na aflopen contractperiode

Beste allen,
Ik zat laatste kijken voor een nieuw toestel, en checkte daarbij de nieuwe kosten die ik maandelijks zou betalen.
Nu keek ik naar mijn huidige maandelijkse bedrag en die is veel hoger! Toen kwam ik erachter dat ik nog steeds - ondanks ik al sinds 2022 mijn abonnement heb afbetaald- nog steeds hetzelfde bedrag betaal als voor ik mijn abonnement heb afbetaald. Hoe kan dit? Ik dacht dat het maandelijkse bedrag automatisch omlaag zou gaan. Of in ieder geval een reminder van Vodafone om te verlengen voor een betere prijs? Heeft iemand dit probleem ook gehad? Is dit een fout van Vodafone? Want dan zou ik al dus rond de 17 maanden teveel betalen voor mijn toestel. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 912Oplossingen
  • 1049Likes

Hi @JonatanK, goedemorgen en welkom hier!

Wat je zegt klopt inderdaad. Op het moment dat de looptijd van jouw abonnement is afgelopen, dan loopt dit ongewijzigd door wat betekent dat je dezelfde maandelijkse kosten per maand blijft betalen voor het abonnement totdat je dit aanpast. Wij mogen namelijk niet zomaar jouw abonnement eenzijdig verlengen of aanpassen. 

Nu ben ik even met je mee gaan kijken en ik zie dat je Red Essential afneemt. Mocht je een Sim Only abonnement op het oog hebben, laat het dan gerust weten. Dan kijk ik voor je of ik hier een extra mooi aanbod voor kan maken 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 912Oplossingen
  • 1049Likes

Hi @JonatanK, goedemorgen en welkom hier!

Wat je zegt klopt inderdaad. Op het moment dat de looptijd van jouw abonnement is afgelopen, dan loopt dit ongewijzigd door wat betekent dat je dezelfde maandelijkse kosten per maand blijft betalen voor het abonnement totdat je dit aanpast. Wij mogen namelijk niet zomaar jouw abonnement eenzijdig verlengen of aanpassen. 

Nu ben ik even met je mee gaan kijken en ik zie dat je Red Essential afneemt. Mocht je een Sim Only abonnement op het oog hebben, laat het dan gerust weten. Dan kijk ik voor je of ik hier een extra mooi aanbod voor kan maken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic