RvdB75

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten abonnement in vergelijk met t-mobile

Ik ben al een hele tijd klant bij Vodafone. Recentelijk ook overgestapt naar Ziggo om de extra voordelen. Dubbele data en € 5 korting per maand. Het is weer tijd om mijn abonnement te verlengen. Ik zie dat een abonnement bij T-Mobile 5GB data en onbeperkt bellen € 18 per maand kost. Abonnement bij Vodafone 3GB data en onbeperkt bellen € 26 kost. Doordat ik klant ben bij Ziggo wordt dit 6GB data en € 21 per maand. Waar zit dit gigantische prijsverschil in van 44,44% (is zonder voordelen)
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi RvdB75

Welkom op de community! Ik zie dat nog niemand gereageerd heeft op je bericht.
Een gedeelte van de abonnementskosten gebruiken wij om te investeren in het netwerk, producten en diensten waardoor wij als bedrijf ook weer kunnen groeien en onze producten en diensten kunnen verbeteren of uitbreiden etc. Hierdoor wordt de service etc. Ook weer beter.
RvdB75
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven,

Bedankt voor je bericht. Ik snap dat er veel kosten gemaakt moeten worden voor de investeringen in het netwerk, infrastructuur en verbetering van de diensten. Ik ga er ook van uit dat andere partijen dit ook hebben, daarom heb ik het ook niet vergeleken met kleinere partijen, maar ook een partij van formaat en dan moet ik bekennen dat het verschil heel erg groot is uitgaande van de kosten zonder voordelen van Ziggo want daar moet ik ook kosten aan betalen. Zelfs met de korting van Ziggo krijg je maar 1 GB extra per maand voor € 3 meer.

Datavrij muziek streamen is een ander voordeel die niet geboden wordt.

Nu lijkt het als of ik niet tevreden ben, integendeel, maar het zet me wel aan het denken.


Groeten Roger
Gevaro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie ook vrienden bij Vodafone vertrekken naar t mobile omdat muziek streamen daar gratis is. Misschien een idee voor vodafone om dat ook in te voeren .......?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic