Lorenzo3523

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten Abbonement

Ik vind dit een beetje belachelijk en valse reclame, ik heb via Mobiel.nl een abbonement aangevraagd met toestel, en bij de eind afrekening stond 48.00 euro in totaal.

33 Euro voor het abonnement en 15 euro voor het toestel (Samsung S9)

Dus ik sloot het abonnement af en wachte op de rekening die ik zojuist heb binnengekregen.

Maar de kosten blijken dus hoger te zijn?

Intotaal zijn de kosten 72.00 Euro, 48 Euro PUUR voor het abbonement en nog is 22 euro voor het toestel, ik vind dit echt belachelijk en valse reclame, ook al is het via Mobiel.nl, ik vind dat Vodafone wel hun abonnementeninformatie goed moet doorgeven aan derde partijen...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Lorenzo3523
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje gek dat je aanneemt dat Vodafone verkeerde informatie verstrekt aan derden, zoals mobiel.nl. Wie zegt dat Vodafone fout zit en niet gewoon mobiel.nl? Heb je soms gekeken met de optie dat je ook Ziggo hebt?

Overigens, de prijs van je toestel staat volledig los van Vodafone. Want dit is de prijs die mobiel.nl met je afspreekt, en niet Vodafone. Waarom die prijs opeens omhoog is gegaan, moet je toch echt vragen aan mobiel.nl.

Bij Vodafone heb je vaak bij het eind bedrag een korting die er af gaat. Staat dat er dan niet bij? Eventueel zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen in het systeem kijken, maar eigenlijk moet je ook eens gaan navragen bij de website waar je dit hebt aangevraagd!

Wil je niet bellen met de klantenservice van Vodafone, dan kan je ook een chat starten.

Succes in ieder geval.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Lorenzo3523
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje gek dat je aanneemt dat Vodafone verkeerde informatie verstrekt aan derden, zoals mobiel.nl. Wie zegt dat Vodafone fout zit en niet gewoon mobiel.nl? Heb je soms gekeken met de optie dat je ook Ziggo hebt?

Overigens, de prijs van je toestel staat volledig los van Vodafone. Want dit is de prijs die mobiel.nl met je afspreekt, en niet Vodafone. Waarom die prijs opeens omhoog is gegaan, moet je toch echt vragen aan mobiel.nl.

Bij Vodafone heb je vaak bij het eind bedrag een korting die er af gaat. Staat dat er dan niet bij? Eventueel zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen in het systeem kijken, maar eigenlijk moet je ook eens gaan navragen bij de website waar je dit hebt aangevraagd!

Wil je niet bellen met de klantenservice van Vodafone, dan kan je ook een chat starten.

Succes in ieder geval.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was bovenstaande informatie van Energieboy duidelijk voor jou Lorenzo3523 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic