JoeyHen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting voor bestaande klanten?

Hoi,

Mijn abbonement loopt bijna af en dus ben ik op zoek gegaan naar verlengingsmogelijkheden. Er stond dat ik bij een Samsung Galaxy S4 met een Red Essential abbonement 44 euro per maand moest betalen. Dat was voorheen 54 maar omdat ik een bestaande klant ben werd het 44 euro.

Vervolgens ben ik maar eens gaan kijken wat dat dan voor een niet-bestaande klant zou kosten. Op https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_vodafone_red_4_maart_2013.pdf worden de actuele prijzen vermeld. Die prijs is ook 44 euro!

Waarom wordt er gemeld dat er een voordeel voor bestaande klanten is, terwijl dat niet het geval is?

Vriendelijke groet,

Joey
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi JoeyHen,

Normaal zijn de aanbiedingen voor bestaande klanten en nieuwe klanten gelijk, als je deze besteld via onze website. Waar zag je staan dat dit niet zo was?
JoeyHen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Dus is het eigenlijk helemaal geen korting, aangezien iedereen ofwel bestaand ofwel nieuwe klant is? Ten opzichte van wat is het dan een aanbieding?

Dan is het in principe dus geen aanbieding, maar gewoon een standaardprijs. Dat jullie insinueren dat het wel een korting is vind ik eerlijk gezegd een beetje laf.

Joey
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Joey,

We doen ons best om voor zowel bestaande als nieuwe klanten een z'n goed mogelijk aanbod te doen. Door de acties die wij aanbieden kun je altijd gebruik maken van een mooie aanbieding. Met Vodafone Red is er momenteel een actie dat als je je abonnement verlengt je maandelijks €2,- korting krijgt op het abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic