Beste Vodafone,
afgelopen zondag heb ik mijn abbonnement verlengd. Dit probeerde ik eerst via jullie site. Deze werkte echter niet helemaal lekker en daarom heb ik uiteindelijk besloten telefonisch te verlengen. Alles nog prima tot dusver.
Nu kreeg ik net echter een mailtje met daarin de mededeling dat ik nog een bestelling niet had afgerond en dat ik €60,- korting kon krijgen wanneer ik de bestelling verder zou afmaken met de meegestuurde kortingscode. Slim dat jullie mensen met korting over de streep willen trekken, maar als je net verlengd hebt, voelt het wel een beetje aan alsof je als trouwe klant wordt gestraft voor het niet twijfelen. 😞
Anyway, ik heb met jullie klantenservice gebeld en zij vertelden mij dat ik wel de korting nog kon krijgen maar dat ik dan de levering van de koerier moest weigeren, mijn bestelling dan geannulleerd kon worden en ik opnieuw precies dezelfde bestelling kon inzetten maar dan met de kortingscode toegepast.
Nu ben ik voor €60,- best bereid dit allemaal te doen, maar is dit niet gewoon volledig administratief af te handelen? Zo niet, dan volg ik wel de instructies zoals opgegeven. Maar het voelt nogal omslachtig en daarbij ook nog milieuonvriendelijk omdat de koerier nu 2x langs moet komen met exact hetzelfde pakketje... :8
Met vriendelijke groeten,
Justin Marcelis