MarcovW

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Korting Vodafone Ziggo niet meer toegepast op mobiele abonnementen Vodafone

Bij het controleren van mijn factuur en de factuur van mijn echtgenote van de maand juni zie ik dat de 5 euro korting per maand, omdat we ook Internet en TV van Ziggo hebben, opeens niet meer wordt toegepast. Er staat nog EUR 0,48 korting op onze beide facturen in plaats van de gebruikelijke 5 euro korting.

We hebben Internet Complete (200/20Mbit) en TV Complete bij Ziggo en ons adres is ongewijzigd. Er heeft wel een upgrade en vervolgens weer een downgrade bij Ziggo plaatsgevonden, terug naar het oorspronkelijke pakket, omdat de geadverteerde snelheid niet geleverd kon worden, maar beide pakketten voldoen aan de criteria voor de combinatie-korting.

Waar gaat dit mis en wat moet ik doen om de korting weer op mijn abonnement en dat van mijn echtgenote toegepast te krijgen (en deze gecorrigeerd te krijgen op de huidige factuur)?

Met vriendelijke groet,
Marco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi MarcovW

Om eerlijk te zijn kan het 2 dingen zijn omdat ik het ook bij sommige klanten zag gebeuren.
1 je voldoet niet aan de voorwaarden (verandering in het pakket of abonnement)
2 er gaat iets mis in de systemen en het wordt automatisch gecorrigeerd op de volgende factuur.
Wat het precies bij je vrouw en jou is, durf ik helaas niet te zeggen.

Ik raad je aan om hierover te bellen of een chat te starten met mij collega's van de klantenservice. Dit is omdat het forum bedoelt is voor vragen van klanten die beantwoord worden door klanten. Hierdoor kan ik dan ook niet zien waar het mis gaat etc.

Laat je weten wat er gebeurt is en hoe het opgelost is?

Bekijk in context

12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi MarcovW

Om eerlijk te zijn kan het 2 dingen zijn omdat ik het ook bij sommige klanten zag gebeuren.
1 je voldoet niet aan de voorwaarden (verandering in het pakket of abonnement)
2 er gaat iets mis in de systemen en het wordt automatisch gecorrigeerd op de volgende factuur.
Wat het precies bij je vrouw en jou is, durf ik helaas niet te zeggen.

Ik raad je aan om hierover te bellen of een chat te starten met mij collega's van de klantenservice. Dit is omdat het forum bedoelt is voor vragen van klanten die beantwoord worden door klanten. Hierdoor kan ik dan ook niet zien waar het mis gaat etc.

Laat je weten wat er gebeurt is en hoe het opgelost is?
MarcovW
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nevets86, bedankt voor je snelle reactie. Ik zal contact opnemen met de klantenservice en hier laten weten wat er mis is gegaan (en hopelijk hoe het opgelost is).
Anonymous
Niet van toepassing
Top dankjewel MarcovW ik hoor het graag!
IreneB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MarcovW Heb je inmiddels contact gehad, ben benieuwd naar het antwoord, hier precies dezelfde situatie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi IreneB

Omdat het meerdere oorzaken kan hebben, raad ik je aan om ook contact op te nemen met mijn collega's hierover.
Mijn collega's kunnen direct met jou mee kijken hiervoor om te achterhalen wat er precies aan de hand is.

Dit kan zowel via Twitter, Facebook, chat of door te bellen met 1201/ 0800-0094
MarcovW
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
IreneB wrote:
MarcovW Heb je inmiddels contact gehad, ben benieuwd naar het antwoord, hier precies dezelfde situatie.


Beste IreneB,

Ik heb inmiddels begrepen dat op mijn abonnement de korting verwijderd was en op dat van mijn echtgenote was de korting niet meer actief. Oorzaak onbekend. Als het goed is, is dit inmiddels voor ons beide hersteld en wordt dit volgende maand gecorrigeerd op de factuur.

Of dat bij jou ook aan de hand is, kan ik niet zeggen, daar moet Vodafone je inderdaad uitsluitsel over geven en een oplossing voor aandragen.

Steven wrote:
Hoi IreneB

Omdat het meerdere oorzaken kan hebben, raad ik je aan om ook contact op te nemen met mijn collega's hierover.
Mijn collega's kunnen direct met jou mee kijken hiervoor om te achterhalen wat er precies aan de hand is.

Dit kan zowel via Twitter, Facebook, chat of door te bellen met 1201/ 0800-0094


Steven, met 'direct' zou ik wat terughoudend zijn. Mijn vrouw kreeg via Facebook Messenger inderdaad binnen 20 minuten een reactie, maar in mijn geval, via Twitter, duurde dit tien dagen en twee afgesloten cases zonder enige vorm van terugkoppeling. Het Twitter Webcareteam kon zelf niets betekenen, moest hiervoor een case openen bij een andere afdeling. Deze sloot de eerste case zonder terugkoppeling en een andere afdeling maakte vervolgens een nieuwe case aan. Deze werd een week later óók zonder enige terugkoppeling gesloten. Het is dat ik zelf contact heb gezocht anders had ik nu nog op een antwoord gewacht. Ik vind dat niet correct naar je klant toe en ik vind het nog steeds vreemd dat er kennelijk zomaar wijzigingen in bestaande kortingsafspraken gemaakt kunnen worden, zonder dat je daar als klant van op de hoogte bent of wordt gebracht. En dan vervolgens een maand wachten op een correctie, Althans, dat hoop je dan, want controleren kun je niet totdat de volgende factuur is aangemaakt. Ik zie ruimte voor verbetering!

Ik was eigenlijk juist van plan om met het hele gezin over te stappen op Red Together, maar ga nu toch eerst even afwachten of dit volgens afspraak opgelost wordt...

Met vriendelijke groet,
Marco
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Marco,
Goed dat je een terug koppeling geeft aan ons op de Community. Dat is goed om te lezen voor alle klanten die hetzelfde ervaren maar ook voor de klantenservice van Vodafone om te lezen. Zo ook de info over direct antwoord krijgen... Had ik zelf ook niet verwacht, dat het zo lang zou duren via Twitter. Zelf heb ik daar andere ervaringen mee en dan is het juist goed dat je die hier beschrijft 🙂

Laten we hopen dat het nu allemaal goed is en dat je volgende factuur op orde is met kortingen 😛
IreneB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MarcovW Bedankt voor je info, ik ga contact met ze opnemen.!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
MarcovW Dankjewel voor je terugkoppeling hierin! Dit waardeer ik enorm.
Jammer om te lezen dat er cases zijn gesloten zonder terugkoppeling! Dit had voorkomen moeten worden! Dat ben ik helemaal met je eens. Dit ga ik ook intern aankaarten!

Echter zoals ik al aangaf met mijn bericht dat zij mee kunnen kijken naar wat er aan de hand is en dit eventueel aanmelden via een onderzoek etc. Mijn excuses als dit verkeerd is over gekomen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic wordt binnenkort gesloten.
sinkparkour

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
(Mangafox) Ik raad je aan om hierover te bellen of een chat te starten met mij collega's van de klantenservice. Dit is omdat het forum bedoelt is voor vragen van klanten die beantwoord worden door klanten. Hierdoor kan ik dan ook niet zien waar het mis gaat etc.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic