IreneB wrote:
MarcovW Heb je inmiddels contact gehad, ben benieuwd naar het antwoord, hier precies dezelfde situatie.
Beste
IreneB,
Ik heb inmiddels begrepen dat op mijn abonnement de korting verwijderd was en op dat van mijn echtgenote was de korting niet meer actief. Oorzaak onbekend. Als het goed is, is dit inmiddels voor ons beide hersteld en wordt dit volgende maand gecorrigeerd op de factuur.
Of dat bij jou ook aan de hand is, kan ik niet zeggen, daar moet Vodafone je inderdaad uitsluitsel over geven en een oplossing voor aandragen.
Steven wrote:
Hoi IreneB
Omdat het meerdere oorzaken kan hebben, raad ik je aan om ook contact op te nemen met mijn collega's hierover.
Mijn collega's kunnen direct met jou mee kijken hiervoor om te achterhalen wat er precies aan de hand is.
Dit kan zowel via Twitter, Facebook, chat of door te bellen met 1201/ 0800-0094
Steven, met '
direct' zou ik wat terughoudend zijn. Mijn vrouw kreeg via Facebook Messenger inderdaad binnen 20 minuten een reactie, maar in mijn geval, via Twitter, duurde dit tien dagen en twee afgesloten cases zonder enige vorm van terugkoppeling. Het Twitter Webcareteam kon zelf niets betekenen, moest hiervoor een case openen bij een andere afdeling. Deze sloot de eerste case zonder terugkoppeling en een andere afdeling maakte vervolgens een nieuwe case aan. Deze werd een week later óók zonder enige terugkoppeling gesloten. Het is dat ik zelf contact heb gezocht anders had ik nu nog op een antwoord gewacht. Ik vind dat niet correct naar je klant toe en ik vind het nog steeds vreemd dat er kennelijk zomaar wijzigingen in bestaande kortingsafspraken gemaakt kunnen worden, zonder dat je daar als klant van op de hoogte bent of wordt gebracht. En dan vervolgens een maand wachten op een correctie, Althans, dat hoop je dan, want controleren kun je niet totdat de volgende factuur is aangemaakt. Ik zie ruimte voor verbetering!
Ik was eigenlijk juist van plan om met het hele gezin over te stappen op Red Together, maar ga nu toch eerst even afwachten of dit volgens afspraak opgelost wordt...
Met vriendelijke groet,
Marco