Gerrit1

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Koppeling Bluetooth Samsung A6 Hyaundai IX20

Sinds enige weken heb ik een Samsung Galaxy A6. Na enige pogingen en bezoeken aan de winkel is het koppelen gelukt. Bij de telefoon komen gewoon de gesprekken binnen via het radio kanaal, maar het gekke is dat de navigatiestem van Google Maps binnenkomt op Media, dus het zelfde kanaal als mijn muziek met de MP3 speler.
Ik vind dit heel vervelend want de navigatie zou ik toch erg graag via het radiokanaal hebben, Weet iemand een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gerrit1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hi Steven,

ik kom net bij de dealer vandaan en die heeft ook geen idee hoe het moet. Ben nu overgestapt op Sygic en die doet het uitstekend.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Gerrit1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, wat een mooie vraag toch weer op de Community en ik hoop dat ik je er in helpen kan. Nu heb ik geen Samsung en geen Hyaundai maar ik heb wel gevonden dat je via MEDIA (op je systeem in je auto) kan aangeven via welke bron uitgezonden moet worden. Kan je daar dan ook niet los aangeven waar je je Navigatie signaal naar toe kan sturen? (https://www.gebruikershandleiding.com/Hyundai-iX20---AUDIO-EN-NAVIGATIESYSEEM/preview-handleiding-784938.html op pagina 15 staat zoiets).

Loop ook deze eens langs: https://hyundai.nextgen-technology.net/?RegionId=1&Culture=nl&Country=Netherland&CultureId=7

Op deze pagina zie je wat de mogelijkheden zijn van je toestel met de auto. Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, kan je alleen muziek en je telefoon geluid naar je systeem sturen. Nu weet ik niet helemaal zeker welke auto en telefoon je hebt (A6 maar er zijn meer mogelijkheden) dat je het misschien zelf kunt bekijken.

Als het nu echt niet lukt dan zou ik contact opnemen met de dealer van je auto. Deze moeten je haarfijn kunnen uitleggen hoe het werkt. Eigenlijk staat het abonnement los van dit probleem en/of mogelijkheid die je wenst. Dus lukt het niet, rij even langs je dealer, dat is denk ik het beste (of bel ze eerst even).

Succes in ieder geval en mocht iemand anders nog een advies hebben, kom maar op 🙂
Laat je nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!
Gerrit1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt, ik ga aan het werk. Je hoort de uitslag nog.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een update voor ons Gerrit1 ?
Gerrit1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste Steven,

helaas geen resultaat, dus ga nu binnenkort naar de dealer,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, dan hoor ik graag of zij het wel kunnen oplossen en wat de oplossing is geweest Gerrit1 🙂
Gerrit1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hi Steven,

ik kom net bij de dealer vandaan en die heeft ook geen idee hoe het moet. Ben nu overgestapt op Sygic en die doet het uitstekend.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
ah top, fijn om te horen dat dit wel werkt!
Maar waar het mis gaat met Google Maps, durf ik niet te zeggen.
Gerrit1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ja het is jammer, maar misschien komt er nog een oplossing.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik hoop het ook, ik zal het topic binnenkort sluiten, mocht er geen oplossing komen.
Gerrit1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Gelijk heb je Steven. Gewoon sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic