Irma3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen

👤Irma3

 

📱 

 

Ook ik heb een nieuw Ziggo klantnummer en kan dus niet koppelen graag hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Irma3
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 
 

Ik help je graag met het verwijderen van het oude Mijn Ziggo account. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo
 

Nadat het oude Mijn Ziggo account is verwijderd, dan kun je vervolgens zelf het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen aan je My Vodafone account. Ik zie je privébericht graag tegemoet.
 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Irma3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open community en voor iedereen te lezen! Mijn advies is om je 06 nummer hier te verwijderen en dat kan je nog doen binnen het uur, nadat je je bericht hebt geplaatst. Daarnaast zal ik @Cecilia roepen om te vragen je te helpen en als jij je 06 nummer niet zelf verwijderd, dan zal ze dat gelijk voor je doen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Irma3
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 
 

Ik help je graag met het verwijderen van het oude Mijn Ziggo account. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo
 

Nadat het oude Mijn Ziggo account is verwijderd, dan kun je vervolgens zelf het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen aan je My Vodafone account. Ik zie je privébericht graag tegemoet.
 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic