MaKKie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen Ziggo Account en Vodafone account lukt niet.

Beste mensen,

 

Ik heb 2 vodafone abonnementen (telefonie) op mijn naam staan. Ik heb 1 Ziggo abonnement op mijn naam staan. De vodafone abonnementen zijn gekoppeld, het Ziggo abonnement is niet te koppelen omdat mijn huisadres niet gelijk is aan mijn Vodafone abonnement. Uiterst vreemd, ik ben Vodafone en Ziggo klant dat is ook de vraag voor de korting die jullie aanbieden, echter jullie checken onterecht het huisadres dat zou gelijk moeten zijn. Echter jullie moeten de contractant checken dan ben je als klant. Een huisadres is geen partij. Hoe lossen we dit op?  Ik wil graag de korting. De klantenservice gaf aan dat ik dan mijn adres moet veranderen van mijn vodafone abonnementen zodat ze gelijk zijn aan het Ziggo adres  en dan krijg ik wel de korting. Echter ik wil geen post ontvangen op het Ziggo adres, want dat is een recreatiewoning.

Hoe lossen we dit op?

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MaKKie, welkom hier!

Een kort maar krachtig antwoord. Het koppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone is niet nodig voor het activeren van de Gratis Extra's. De Gratis Extra's worden automatisch geactiveerd op het moment dat zowel Vodafone en Ziggo actief staan op één adres. 

 

Hetgeen de klantenservice heeft aangegeven klopt. Als je de Gratis Extra's wilt activeren zal je het adres in My Vodafone moeten aanpassen naar het adres waar het Ziggo abonnement actief is. Wat betreft jouw opmerking omtrent communicatie vanuit Vodafone per post naar de recreatiewoning. Het gros van de communicatie vanuit Vodafone ontvang je per e-mail of SMS. Er is helaas geen andere manier om de Gratis Extra's te activeren. Sorry. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Je kan in je My Vodafone aangeven hoe je benaderd wenst te worden door Vodafone. Daarin kan je aangegeven via post, e-mail of sms en voor verschillende dingen binnen Vodafone. Je kan dus de communicatie vanuit Vodafone alles op uit zetten en dan krijg je niets binnen (alleen per sms, sommige dingen kan je daar niet mee uitzetten zoals het ontvangen van factuur sms'je). Dit heb ik ook gedaan en ik heb nog nooit post in mijn brievenbus ontvangen. De directe link naar deze instellingen, klik hier


Scherm­afbeelding 2023-08-09 om 10.22.13.png



Even ter info:
Echter jullie moeten de contractant checken dan ben je als klant. Een huisadres is geen partij

Nee, VodafoneZiggo controleert niet op contractant maar op huisadres, dat is zeker wel een partij voor controle. Wees blij dat ze niet ook nog op naam controleren, want dan zouden veel mensen opeens geen korting meer krijgen 😉. Voor veel klanten is adres controle dus wel het beste/fijnst 😎


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic