Mart van Mook

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen Vodafone aan Ziggo

Goedemiddag,

Per vandaag eindigt ons eigen Ziggo abonnement omdat wij tijdelijk terug gaan inwonen bij een van onze ouders. Zodoende heb ik na vandaag geen dubbele data meer. 

Echter hebben de ouders waarbij wij gaan inwonen ook Ziggo. Kan ik mijn Vodafone koppelen aan hun Ziggo adres?

Ik heb het adres in My Vodafone al aangepast aan het nieuwe adres.

Ik hoor het graag,
 

Mvg,
Mart van Mook

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Mart van Mook 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dan kan ik je blij maken, dit kan ??
Als deze Ziggo hebben en jij hebt je adres gewijzigd naar het adres van je ouders dan krijg je alsnog weer die korting en dubbele data. Echter, dit duurt natuurlijk weer even omdat ze dit gaan controleren of de adressen kloppen. Zodra in de database van Ziggo en Vodafone het adres hetzelfde is, dan krijg je weer dubbele data en korting. 

Succes en sterkte bij je ouders en als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Mart van Mook 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dan kan ik je blij maken, dit kan ??
Als deze Ziggo hebben en jij hebt je adres gewijzigd naar het adres van je ouders dan krijg je alsnog weer die korting en dubbele data. Echter, dit duurt natuurlijk weer even omdat ze dit gaan controleren of de adressen kloppen. Zodra in de database van Ziggo en Vodafone het adres hetzelfde is, dan krijg je weer dubbele data en korting. 

Succes en sterkte bij je ouders en als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Is het allemaal gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic