eac07081975

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen Mijn Ziggo en My Vodafone lukt niet

Ik probeer nu al een tijd mijn Ziggo facturen op te halen. Maar dit lukt niet.

Ik krijg als ik mijn account ophaal en producten toevoegen druk en het klantnummer van Ziggo invoer dat het koppelen niet lukt. Neem contact op.

Dit probeer ik maar ik sta heel lang in de wacht of ik kom niet uit het keuzemenu.

Ik wil graag dat mijn accounts wel of niet gekoppeld zijn. Het belangrijkste is dat ik mijn ziggo facturen kan downloaden voor mijn administratie.

8 Reacties 8
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 100Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Wat onhandig dat het niet lukt om je Ziggo facturen te bekijken @eac07081975  en dat je dan ook nog eens problemen ervaart met het koppelen van je accounts is een goede reden om ons hier eens aan de mouw te trekken. Welkom op onze Vodafone Community. Ik ga mijn best doen om er voor te zorgen dat jij inzage hebt in al je accounts. Vul in je Vodafone Community profiel jouw Ziggo klantnummer en de gebruikersnaam waarmee je in wilt loggen in je Mijn Ziggo account in, alleen moderators kunnen deze gegevens bekijken. Wanneer ik deze gegevens heb ga ik voor je aan de slag. 

eac07081975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar kan ik dit invullen in mijn profiel

eac07081975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het nu gevuld bij mijn persoonlijke informatie bij mijn profiel

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 25Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Super, dankjewel @eac07081975. Je klantnummer is het nummer dat eindigt op 47.  Gebruik je je e-mailadres als gebruikersnaam om in te loggen op mijn Ziggo?

Ziggo toevoegen aan My Vodafone:
-  Log in op My Vodafone
-  Kies rechts bovenin voor 'Ziggo toevoegen'
-  Al je producten in één account en kies opnieuw voor 'Ziggo toevoegen'
-  Vul je gegevens in en klik op 'gegevens controleren'.
- Log daarna opnieuw in en je account is gekoppeld. 

Doorloop je exact de volgende stappen? Zo ja, op welk punt krijg je de melding dat koppelen niet lukt? 

eac07081975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit lukt dus niet het samenvoegen van mijn account. En mijn voorkeur gaat dus ook niet naar samenvoegen account. Want Ziggo is voor zakelijk gebruik en my vodafone is persoonlijk. Ik wil dus NIET koppelen en alleen mijn facturen van Ziggo ophalen zonder samenvoegen van accounts.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 25Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de verduidelijking, @eac07081975

Ik wil voorstellen om je My Vodafone en Mijn Ziggo te verwijderen aangezien je niet in Mijn Ziggo kan inloggen. Daar gaat dus iets mis. Als dit gebeurd is,  kun je opnieuw een My Vodafone en Mijn Ziggo account aanmaken. Gebruik voor zowel Mijn Ziggo als My Vodafone een uniek e-mail adres aangezien je de accounts niet met elkaar wil koppelen. Hiermee moet het probleem opgelost zijn zodat je de facturen weer kunt inzien. 

Door deze actie wordt je Community account ook verwijderd. Je kunt, nadat je een nieuw My Vodafone account hebt aangemaakt, je opnieuw registreren voor de Community om te laten weten of het gelukt is.  

Wil je laten weten of je hiermee akkoord bent? Dan ga ik direct voor je aan de slag. Je kunt dan binnen een uur opnieuw de accounts aanmaken. 

eac07081975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou je dit willen regelen. 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 25Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Dit ga ik nu gelijk voor je doen @eac07081975. Je kunt dan zo meteen gelijk de nieuwe accounts aanmaken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic