lacongolia

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kopie aankoopbewijs aanvragen

Beste meneer/mevrouw,

Mijn Iphone 5S toestel heb ik net 1 jaar en 1 maand en tot mijn verbazing werkt het toestel opeens niet meer. Vanochtend werkte het nog prima en nu zie ik een zwart scherm. Ik ben best teleurgesteld om het feit dat mijn toestel al na 1 jaar kapot is. Ik heb ervoor een Iphone 4S gehad en die heeft en werkt tot nu toe prima. Ik verzorg mijn toestellen altijd erg goed om schade te voorkomen.

Nu wil ik het toestel inleveren bij een Vodafone winkel voor reparatie, echter heb ik het aankoopbewijs niet. Op het afleveringsbewijs staat dat ik via de volgende site het aankoopbewijs kan opvragen: https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer. Als ik de gevraagde gegevens invoer, dan krijg ik 'Keine Lieferungen gefunden' te zien.

Is er een andere manier waarop ik het aankoopbewijs kan aanvragen zodat ik mijn toestel zo snel mogelijk kan laten repareren?

Met vriendelijke groeten,

C.
*moderator edit: url gefixt*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey lacongolia,

Oei dat is balen zeg!:(
Hoe heb je het toestel gekocht?
Heb je het toestel via de klantenservice gekocht / verlengd dan kun je bij de klantenservice terecht
(31654500100) voor een kopie.
Heb je het toestel via de winkel gekocht / verlengd dan dien je terug te gaan naar de desbetreffende winkel.
Heb je het toestel online gekocht dan dien je contact op te nemen met de desbetreffende site.

Groetjes Stevied86

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey lacongolia,

Oei dat is balen zeg!:(
Hoe heb je het toestel gekocht?
Heb je het toestel via de klantenservice gekocht / verlengd dan kun je bij de klantenservice terecht
(31654500100) voor een kopie.
Heb je het toestel via de winkel gekocht / verlengd dan dien je terug te gaan naar de desbetreffende winkel.
Heb je het toestel online gekocht dan dien je contact op te nemen met de desbetreffende site.

Groetjes Stevied86

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
lacongolia

Ik heb de titel van je topic wel nog even aangepast aangezien het niet per sé over de reparatie gaat, maar over het aanvragen van een kopie van de aankoopbon.

Is het verder trouwens nog gelukt om een kopie te krijgen?

Het is natuurlijk super jammer dat je telefoon al na een jaar kapot is gegaan, maar helaas blijft het apparatuur en met apparatuur kan soms iets mis gaan. Niet elke iPhone is hetzelfde. Ik heb ook telefoons gehad waar na 2 jaar nog niets op aan te merken was, maar ik heb ook telefoons gehad die ik in een jaar 3x heb moeten laten repareren. Zo ook met laptops/TV's etc.. Succes in ieder geval!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic