richardj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koop geen vodafone Red als je ook in het buiteland wil internetten!

Let op de niet bestaande kleine lettertjes en uitzonderingen. - kan het nergens vinden maar als Red abonnee met 1 gig aan buitelandse data kun je geen blox ontvangen als internet op reis. Je kunt beter een goedkoper abonnement afsluiten waarbij je alleen als je in het buitenland bent je voor je data internet op reis afsluit. Betaal je veel minder en kun je meer.

Ben al jaren klant en neem vaak de uitgebreide abonnementen omdat ik zowel muziek (spotify) als mail veel gebruik. Heb nu een Red abonnement met 1 gig aan data in het buitenland. Elke keer weer merk ik dat je als veel betalende klant uitgesloten bent van alle blox mogelijkheden. Als red abonnee kun je GEEN Internet op Reis afsluiten. Als je 1 Gig op is omdat je googlemaps gebruikt in het buitenland en wat mail binnen haalt dan ga je daarna gelijk dik betalen. Geprobeerd om met de klantenservice een Internet op reis af te sluiten maar dat is WEER niet mogelijk. Ik snap er niets van en ook de klantenservice snapt het niet maar ja regeltjes en uitslutingen die je vooraf allemaal niet te horen krijgt. Elk jaar loop ik wel weer tegen dergelijke uitzonderingen aan die nergens staan gedocumenteerd. "Het is technisch niet mogelijk" is het standaard antwoord. Betekent letterlijk mogen we niet van commercie en is niet als optie doorgevoerd om te kiezen.

Let wel wil er gewoon voor betalen, net als elke andere abonnee. Ben alleen niet bereid om de belagelijk hoge tarieven van euro's per MB af te tikken. Alleen omdat een of andere figuur dat heeft bepaalt. Als je nu als bedrijf dan een andere, oke iets duurdere, oplossing biedt. Maar helaas zo slim is de commercie van vodafone niet.

Na al die jaren ben ik het zat. Bij terugkomst van vakantie toch maar eens kijken of er een provider is met duidelijke regels. Al onze abonnementen maar overzetten dan. Heb er genoeg van.


3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo,

Allereerst heb ik je gebruikersnaam aangepast. Deze zul je volgens de huisregels wel moeten hebben, jij had hem weggehaald. Ik heb hem daarom dus aangepast.

Ben je een zakelijke of particuliere klant? Dit is namelijk wel van belang als met betrekking tot BloXen en de voordelen hiervan.
Andriessen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze weten bij Vodafone nergens iets van af via klantenservice niet en op deze forum nog minder , een weekendhulp bij Vodafone in Eindhoven wist het wel en kwam met goede oplossing die, via klantenservice en forum niet mogelijk waren. WAARDELOZE SERVICE !!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Andriessen,

Fijn dat het nu is opgelost via een van onze winkels.

Het Forum is bedoeld om informatie met andere bezoekers te delen over diensten, producten of toestellen. Via het Forum kunnen we je helaas niet helpen met dit soort zaken omdat we hierbij je gegevens nodig hebben. Kijk voor meer informatie hierover in dit topic.

Lees ook even de huisregels van ons Forum om te voorkomen dat we je niet kunnen helpen. Ik nodig je van harte uit om in de toekomst berichten te delen met andere bezoekers.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic