Dylannzz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt het dat je 4 keer een betaalherinnering krijgt?

Klopt het dat je 4 smsjes krijgt voor blokkade?

M.V.G.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is afhankelijk in welk betalingstraject je zit Dylannzz
Ik kan dan ook niet aangeven in jouw geval, hoeveel smsjes uitgestuurd worden voordat een blokkade volgt.

Ik raad altijd aan dat als een betaling een keer niet lukt, wacht dan niet de smsjes af maar bel met mijn collega's via 043 351 45 25. Zij zijn aanwezig van maaandag t/m vrijdag 08:30 uur tot 17:30 uur om een betaalafspraak te maken met je. Op deze manier voorkomen wij ook een blokkade.
Ben je namelijk te laat met betalen, bestaat de kans dat er een blokkade volgt. Om deze te verwijderen, betaal je 27,45 Euro.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dylannzz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bedoel je dat je nu 4x een smsje hebt gehad dat je moet betalen en/of een blokkade hebt?
Ik denk dat er iets mis is en dat het per ongelijk 3 teveel zijn toegezonden. Wel goed dat je het even laat weten, misschien kan Steven dit meenemen en aankaarten bij Vodafone. Mocht ik je bericht niet goed begrijpen dan hoor ik graag wat je wel bedoelde.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is afhankelijk in welk betalingstraject je zit Dylannzz
Ik kan dan ook niet aangeven in jouw geval, hoeveel smsjes uitgestuurd worden voordat een blokkade volgt.

Ik raad altijd aan dat als een betaling een keer niet lukt, wacht dan niet de smsjes af maar bel met mijn collega's via 043 351 45 25. Zij zijn aanwezig van maaandag t/m vrijdag 08:30 uur tot 17:30 uur om een betaalafspraak te maken met je. Op deze manier voorkomen wij ook een blokkade.
Ben je namelijk te laat met betalen, bestaat de kans dat er een blokkade volgt. Om deze te verwijderen, betaal je 27,45 Euro.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic