Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb een Samsung Galaxy S9 Plus id pre-order, aangezien ik mn abonnement kon verlengen.
Nu lees ik op verschillende sites dat er een Titanium Grey beschikbaar is of komt, maar zie deze niet ih assortiment . Komt deze nog hier op de markt, daar deze absoluut mijn voorkeur heeft t.o.v. de Black die ik nu heb besteld.
Het heeft even geduurd, maar ik heb antwoord gekregen. Op dit moment verkopen we 3 kleuren en dat zal voorlopig zo blijven. Of we überhaupt andere kleuren gaan verkopen, is helaas niet duidelijk.
Ik heb je vraag doorgezet naar de juiste afdeling. Vanuit het forum heb ik hier namelijk geen inzicht in. Zodra ik antwoord heb, ben jij de eerste die het hoort 🙂
Het heeft even geduurd, maar ik heb antwoord gekregen. Op dit moment verkopen we 3 kleuren en dat zal voorlopig zo blijven. Of we überhaupt andere kleuren gaan verkopen, is helaas niet duidelijk.