ferryutrecht

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kleinere internetbundel

Hallo,

Ik gebruik met mijn prepaid nog een oud toestel waar ik heel tevreden mee ben, de Nokia N82. Deze telefoon gebruikt alleen internet voor WhatsApp, wat dus heel weinig is.

Nu is mijn vraag of Vodafone de andere providers volgt met de kleinere internetbundel, bijvoorbeeld 50mb voor een maand voor een euro of 5 o.i.d.

Ik vind het zonde om elke maand de bundel van 200 mb te nemen voor 9,50. Dat is standaard 4,50 euro meer dan eigenlijk nodig zou zijn.

Dit is voor mij een serieuze overweging om over te stappen naar een andere provider. Maar aangezien ik verder uitermate tevreden ben over Vodafone, zie ik liever een kleinere internetbundel zoals ik hierboven omschreef in het BLOX-assortiment voor prepaid verschijnen.

Staat een kleinere internet BLOX op de agenda van Vodafone?

Alvast hartelijk dank voor enig antwoord 🙂
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Op dit moment zover ik weet niet. De trend is eigenlijk dat mensen steeds meer willen 😄
Maar misschien is er een andere optie. Bij het Prepaid+ tarief kun je ook kiezen voor bonus-MB's bij een opwaardering. Die zijn ook 30 dagen geldig.
Zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/prepaid-plus.shtml -> bekijk de andere bonussen.

Als je veel belt en regelmatig opwaardeert kun je dat tegoed gebruiken voor een bel/sms BloX en de bonus-MB's voor je internet. Niet iedereen belt zoveel natuurlijk, maar het kan precies passen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic