Aestivate

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantnummer

Beste lezer,

De afgelopen aantal uren heb ik besteed aan het proberen over te stappen van Vodafone Prepaid naar KPN Prepaid. Hier heb ik echter mijn klantnummer voor nodig. Na ontelbare zoekakties, helpcentra en stadbezoekjes, het aanmaken van een vodafone account en een vodafone forum account ben ik het even moe.

Ik heb ondertussen nou wel begrepen dat ik mijn klantennummer kan terugvinden op een factuur, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik die factuur moet bekijken op de site en of ik dat wel kan aangezien ik nog nooit mijn prepaid heb opgeladen via internet. Logisch leek mij dat ik ergens mijn klantennummer gewoon zou kunnen zien staan als ik ongelogd ben op de vodafone site, maar dat is echter niet het geval is mij vertelt?

Het feit dat ik 16 ben zal zeker ook in de weg zitten bij gegevensopvraging raad ik zo. Het leek me vrij simpel. Gewoon even overstappen naar een andere provider, simpelweg 10 vakjes invullen. Wat is dat? Je vodafone klantnummer? Oh dat moet toch niet zo moeilijk te achterhalen zijn, niet waar? Maar kennenlijk is mijn IQ enorm afgenomen toen ik het woord vodafone klantnummer zag aangezien 6 uur lang zoekwerk mij niets heeft opgeleverd.

Graag zou ik een reactie willen krijgen waar in wordt gezegd:
Of wat mijn klantnummer is of hoe ik deze kan vinden (op een manier die voor mij mogelijk is volgens de bijgevoegde informatie in dit bericht).

3 Reacties 3
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Aestivate als je gebruik maakt van prepaid heb je geen klantnummer, dus dit zul je ook niet vinden 😉 Als het een verplicht veld is kun je hier bijvoorbeeld 0000 invullen. Mocht het dan nog niet lukken kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice. Jammer dat je bij ons weg gaat, maar hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic