Hi @BJS23, welkom hier.
Wat onhandig dat je nu jouw zakelijke facturen niet kan inzien. Uit je bericht begrijp ik dat je je wilt registreren met een specifiek e-mailadres, maar dat deze momenteel nog gekoppeld is aan een oud (inactief) klantnummer. Het systeem herkent dat er dan al een account is met dit e-mailadres, waardoor de registratie logischerwijs niet lukt.
Zoals @Energieboy al aangeeft ondersteunen we op de Community vooral bij particuliere aansluitingen. Dit omdat wij als moderators helaas niet alle rechten en inzage hebben voor zakelijke aansluitingen. Mijn eerste ingeving bij het lezen van jouw bericht is dat we het My Vodafone account van het oude (inactieve) klantnummer verwijderen. Het e-mailadres komt dan namelijk weer 'vrij' om een nieuw account te registeren.
Ik weet niet in hoeverre ik de rechten heb om je hierbij te helpen, maar ik neem graag even een kijkje achter de schermen om te zien wat ik hierin kan betekenen. Wil je mij in een privébericht wat aanvullende informatie toesturen?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Het e-mailadres welke de foutmelding genereert:
Indien je nog informatie hebt over het oude (inactieve) account, stuur dat gerust mee. Hoe meer informatie, hoe beter. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
Nadat ik je privébericht heb ontvangen kom ik hier dan zo snel mogelijk op terug. Houd er rekening mee dat de Community geen chat is waarbij je direct een anwoord terug krijgt. We proberen altijd binnen 1 tot 3 werkdagen te reageren indien actie vanuit een moderator is vereist 🙂