Presto

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice

Twee dagen bezig geweest om de klantenservice te bereiken. Na een vriendelijke chat, verwees mij de medewerker om 1201 te bellen optie 2 en 3.
Zo gezegd, zo gedaan. Verschrikkelijk de zg. wachtijden, zelfs vandaag om 17.30 uur hebben ze het druk. Wilde vragen omtrent het eerder verlengen van mijn mobiel bij de afdeling loyalty.

Gewoon bizar voor woorden om zo met vodafoneklanten om te gaan. Nou boeit mijn de 0,45 eurocent per gesprek niet, maar het gaat om het principe. Dus toetste ik een willekeurig nummer via 1201 en wat bleek ineens kreeg ik de verkoop....rarararara Dit kan wel snel opgenomen worden.......dit maakt mij giga pissed. Ben al klant sinds het bestaan van Libertel, dusssssssssssssssssssssss nu maar eens denken voor een vernieuwing naar een andere provider!

Vodafone, vriendelijk bedankt voor de goede service de afgelopen dagen!


1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Presto,

Waarschijnlijk is het puur toeval geweest dat het op dat moment minder druk was dan bij de afdeling loyalty.
Er zullen ook vast genoeg momenten zijn dat het daar druk is en daar een wachtrij is.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic