CZ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice?

Al weken bezig om een Time Out abbonement om te (laten) zetten naar PrePaid.

De toezegging om teruggebeld te worden wordt niet nagekomen.

Vandaag weer twee keer gebeld, meerdere keren doorverbonden, steeds weer in de wacht en uiteindelijk wordt de verbinding gewoon verbroken.......

Hoe moeilijk kan het zijn?




9 Reacties 9
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Als jij onduidelijk bent en de verkeerde termen gebruikt. Dan krijg je ook de "verkeerde antwoorden"
Bij jou is er dus helemaal geen sprake van een time-out.
Met het verkeerd gerbuiken van die term krijg je van Vodafone en van anderen "verkeerde antwoorden".

Wees dus super-duidelijk dat het in jouw geval gaat om een abonnement waarbij de verplichte contractduur reeds is verstreken. De onduidelijkheid en de foutieve antwoorden ligt aan jou. Niet aan Vodafone of aan ondergetekende.

Succes!


Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
CZ

Bedoel je misschien een 0 euro abonnement? Dat abonnement wordt wel eens aangesloten als een contract al is afgelopen. Als je echt een Time-Out bedoelt (om je abonnement te pauzeren) dan heeft Netwerker gelijk en dan kan je abonnement niet worden omgezet naar prepaid. Dan kan dat echt pas als je contract voorbij is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
CZ , is het nog gelukt met de antwoorden van Maartje en Netwerker?
CZ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met deze antwoorden kan ik niet veel.

Ik heb meerdere keren contact gehad en daarbij de harde toezegging van de klantenservice gekregen dat het zou worden omgezet naar Prepaid. De laatste keer werd mij verteld door de medeweker klantenservice dat hij na overleg met zijn leidinggevende er alles aan zou doen om het te regelen omdat ik maar van het kastje naar de muur gestuurd ben. Ik zou worden teruggebeld door de afdeling die het rond zou maken.

Dat gebeurd dus niet. Als ik later dan zelf weer bel wordt ik steeds weer doorverbonden en uiteindelijk wordt de verbinding door Vodafone zelf verbroken. Dat is nu meerdere keren gebeurd. Het is alles een voortdurend proces van klantonvriendelijkheid.

Opvallend is dat op dit forum de antwoorden van moderators zijn dat iets niet kan etc. Het is natuurlijk gewoon zo dat alles kan als de wil er maar is ........... Als er al sprake is van een opzegtermijn bijvoorbeeld is deze voor dit abonement maar max. een maand omdat het betreffende nummer al jarenlang in Time Out staat.

Er zijn dus twee grieven. Ten eerste is dat het omzetten naar Prepaid gewoon niet geregeld wordt en ten tweede dat ik maar aan het lijntje wordt gehouden, bij telefonisch contact steeds weer wordt doorverbonden en uiteindelijk door Vodafone wordt opgehangen. Vodafone is zelf dan ook niet actief om mij terug te bellen of iets dergelijks.



Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
CZ

Ik zei dat een Time-Out bedoeld is om je abonnement tijdelijk te pauzeren gedurende een contract. Als je contract al tijden is afgelopen dan heb je geen Time-Out, maar een 0 euro abonnement. Dan kun je inderdaad wel over naar prepaid.
CZ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Netwerker,

Ik ben niet zo gediend van uw beschuldigende vinger en de aannames die u onterecht doet. Aangezien u geen enkele structurele bijdrage aan de discussie levert of een oplossing kunt aandragen wil ik u ook verzoeken om verder buiten deze discussie te blijven.

Ik weet als gebruiker natuurlijk zelf heel goed wat de feiten zijn en welk abbonement ik heb of niet. Het is een Time-Out abbonement en niets anders. Zo staat dat ook duidelijk weergegeven in MyVodafone en geeft de klantenservice in eerste instantie ook aan.

Ook heb ik de harde toezegging van een klantendienst medewerker dat mij een prepaid zou worden aangeboden. Het kan dus wel degelijk. Als de wil er maar is.

Helaas wordt mij ook de het webcare team van Vodafone hier mij ook geen oplossing geboden. Mijn grootste grief is overigens dat contact maken en houden met Vodafone ronduit slecht is. Dat schrijf ik ook steeds. Ik wordt gewoon nooit teruggebeld, steeds weer doorverbonden en uiteindelijk verbreekt Vodafone steeds de verbinding.

Kortom ik ben nog niets wijzer en/of opgeschoten.


Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@CZ via het forum kunnen we je gegevens niet inzien om te kijken wat jouw specifieke situatie is. Normaal gesproken kun je gedurende een Time Out niet overstappen naar prepaid. Als dit wel toegezegd is dan is jouw situatie wellicht iets anders dan de Time Out doet vermoeden. Ik kan je dan ook alleen vragen om dit op te pakken met onze klantenservice, onze forumleden kunnen je hierbij niet helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic