Netwerker,
Ik ben niet zo gediend van uw beschuldigende vinger en de aannames die u onterecht doet. Aangezien u geen enkele structurele bijdrage aan de discussie levert of een oplossing kunt aandragen wil ik u ook verzoeken om verder buiten deze discussie te blijven.
Ik weet als gebruiker natuurlijk zelf heel goed wat de feiten zijn en welk abbonement ik heb of niet. Het is een Time-Out abbonement en niets anders. Zo staat dat ook duidelijk weergegeven in MyVodafone en geeft de klantenservice in eerste instantie ook aan.
Ook heb ik de harde toezegging van een klantendienst medewerker dat mij een prepaid zou worden aangeboden. Het kan dus wel degelijk. Als de wil er maar is.
Helaas wordt mij ook de het webcare team van Vodafone hier mij ook geen oplossing geboden. Mijn grootste grief is overigens dat contact maken en houden met Vodafone ronduit slecht is. Dat schrijf ik ook steeds. Ik wordt gewoon nooit teruggebeld, steeds weer doorverbonden en uiteindelijk verbreekt Vodafone steeds de verbinding.
Kortom ik ben nog niets wijzer en/of opgeschoten.