mgk87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice

Ik probeerde via 0800-0200056 contact te krijgen met de klantenservice echter na anderhalf uur heb ik maar opgehangen.
Ik wilde graag weten of er gewoon een reeele kans is dat ik morgen gewoon in de vodafone winkel gelijk een iphone 5 toestel meekrijg bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
Er wordt de hele tijd aangegeven dat de wachttijd iets langer is als normaal, maar heb geen idee hoe lang dat anders dan al wel niet is.
 
Ik ben nog geen vodafone klant maar twijfel nu echt of ik dit uberhaupt wel wil.
Vind dit qua service echt slecht.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
moet je niet bellen met 0800 020 00 43 ofzo? ennieweej, ik heb op twitter gelezen dat elk vodafone winkel iphones heeft morgen. maar die dinge zullen wel als een malle de winkel uitvliegen dus ik zou er op tijd bij zijn.

Bekijk in context

3 Reacties 3
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
moet je niet bellen met 0800 020 00 43 ofzo? ennieweej, ik heb op twitter gelezen dat elk vodafone winkel iphones heeft morgen. maar die dinge zullen wel als een malle de winkel uitvliegen dus ik zou er op tijd bij zijn.
mgk87
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ TF_NL ik heb gewoon het nummer van de site aangehouden. Maar bedankt voor de verdere info.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Wil je contact met de klantenservice van Vodafone zijn er tal van mogelijkheden.
Klik op de link voor meer info: http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic