Ronaldboelsma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klantenservice waardeloos behandeld

al 20 jaar klant en vandaag voor het eerst echt uitermate slecht behandeld.
Vorige week na aanraden van de klantenservice via telefonisch contact naar de winkel gegaan om een red together af te sluiten. Dit was sneller en eenvoudiger....
een zeer jonge dame met een te vlotte babbel staat me ter woord maar lijkt in eerste instantie alles te regelen. Mijn abonnement wordt direct omgezet en de rest volgt later...
4 dagen later ontvang ik bericht dat er nummers zijn overgezet naar mijn account maar niet zijn overgezet naar red together.
Vrijdag 7x moeten bellen om één en ander te regelen. Steeds weer is er iets mis. De winkel heeft geen migratie aangevraagd meneer want dat kan alleen telefonisch, verbinding wordt verbroken na een gesprek van 45 min. Half uur in de wacht gestaan met een kiestoon. Activeren van red together werkt niet. Kan geen nummers toevoegen. Het zijn slechts enkele voorbeelden van de ruim 2 uur durende frustratie.
In de loop van de middag lijkt dan alles na veel te veel gebeld te moeten hebben alles enigszins te werken. Eindelijk opzoek naar hoe alles werkt. Kom je tot de grote verbazing tegen dat er nog friends and family korting gegeven had moeten worden. Maar weer gebeld. Er lijkt geen andere optie dan het net afgesloten contract te annuleren en opnieuw een contract aan te gaan. Om het geheel helemaal frustrerend te maken mag ik weer naar de winkel omdat ik daar het eerste contract heb afgesloten! Dat betekent dus dat ik opnieuw het gehele voorgaande frustrerende proces moet doorlopen. Dan denk je te vragen naar Vodafone loyalty voor enig begrip en oplossingen. Wordt je doorverbonden naar ene Willem van afdeling cancellen oid. Nou deze sloeg werkelijk alles. Het was bijna 20 uur dus meneer moest naar huis. In plaats van behulpzaam te zijn werd ik afgeblaft en zeker niet serieus genomen. Op de eenvoudige vraag hoe ik dit alles moest oplossen en hoe te werk te gaan kreeg ik het antwoord dat ik met de bus of met de fiets naar de winkel moest. Vervolgens wordt de verbinding verbroken. Waardeloos.... ongelofelijk... zo lang klant en dan zo behandeld worden. Ik ga er van uit dat Vodafone deze gesprekken na gaat luisteren en verwacht hier ook zeker een terug koppeling van. Zo niet dan ga ik naar een andere provider. Echt waardeloos
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ronaldboelsma
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, wat een verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zat van bent en dat hier woord klantenservice hier zeker geen woord in mag hebben. Hemeltje lief, een verhaal om verdrietig van te worden.

Het is goed dat je deze hier hebt geplaatst en dit zal zeker door Vodafone worden gelezen. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en daarom ook weer lastig om door Vodafone verder te worden geholpen.

Nu kan ik geen duidelijk advies geven maar zelf zou ik het volgende proberen. Zo ie zo een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en misschien uitzoeken wat er nu allemaal fout gaat en deze dan proberen op te lossen (dat hoop ik dan). En je zou eventueel kunnen bellen met de afdeling Red Together, 0800-0200056 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 09.00 - 18.00 uur)

Mocht het daar allemaal niet goed verlopen, of juist wel, en je wilt toch je klacht nog officieel melden bij Vodafone, dan zou ik deze pagina raadplegen: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Vraag daar dan zo ie zo de gesprekken op aan, die je per telefoon hebt gehad. En aangeven dat dit zeker het woord klantenservice niet waard is. Op een andere manier zou ik nu zo 123 niet weten hoe op te lossen. Ik hoop dat je een stuk verder komt en dat je straks toch weer tevreden bent.

Succes en natuurlijk nog een heel fijn weekend gewenst.
Ronaldboelsma
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
thx Voor de uitgebreide reactie. Ik heb al een zelfde reactie via Facebook Messenger geplaatst en wacht op reactie. Morgen maar eens bellen. Kijken of dat helpt. Het verhaal is nog slechts beknopt van wat ik werkelijk aan frustraties heb gehad voor zeker 2 uur lang bellen.
Ronaldboelsma
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy Facebook messenger doet wonderen. Wat me gedurende dag niet is gelukt lukte me in de late uren online wel. Bizar dat iets via telefoon niet kan en ik naar de winkel wordt gestuurd maar online prima ben behandeld en alles is opgelost. Chapeau voor de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Fijn om te horen dat er toch mensen binnen Vodafone naar je willen luisteren en het probleem hebben opgelost. TOP! Veel plezier in ieder geval en nog een fijn weekend 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic