Hoi
Ronaldboelsma Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje, wat een verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zat van bent en dat hier woord klantenservice hier zeker geen woord in mag hebben. Hemeltje lief, een verhaal om verdrietig van te worden.
Het is goed dat je deze hier hebt geplaatst en dit zal zeker door Vodafone worden gelezen. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en daarom ook weer lastig om door Vodafone verder te worden geholpen.
Nu kan ik geen duidelijk advies geven maar zelf zou ik het volgende proberen. Zo ie zo een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en misschien uitzoeken wat er nu allemaal fout gaat en deze dan proberen op te lossen (dat hoop ik dan). En je zou eventueel kunnen bellen met de afdeling Red Together, 0800-0200056 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 09.00 - 18.00 uur)
Mocht het daar allemaal niet goed verlopen, of juist wel, en je wilt toch je klacht nog officieel melden bij Vodafone, dan zou ik deze pagina raadplegen:
https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtmlVraag daar dan zo ie zo de gesprekken op aan, die je per telefoon hebt gehad. En aangeven dat dit zeker het woord klantenservice niet waard is. Op een andere manier zou ik nu zo 123 niet weten hoe op te lossen. Ik hoop dat je een stuk verder komt en dat je straks toch weer tevreden bent.
Succes en natuurlijk nog een heel fijn weekend gewenst.