Ben ik de enige die het zo ervaart of bevinden zich bij VODAFONE een stelletje dommies die problemen kunnen herhalen als je het ze voorlegt. Niet het probleem kunnen herkennen en al helemaal geen oplossing bieden. Enige wat ze doen is je naar de vodafone winkel sturen die op hun beurt je weer in de winkel naar de klantenservice laten bellen om weer het zelfde te horen. Of dat niet leuk genoeg is hoor ik tot mijn verbazinf
Dat vodafone kinkerstraat los staat van vodafone nl dus vandaar dat ze daar andere prijzen hanteren en je niet kunnen helpen met een oplossing. Dan heb je nog die onbeschofte medewerkers die denken dat stemverheffen en gelijk halen het belangrijkste is.
Zo ga je niet met klanten om die jarenlang klant zijn en forse bedragen overmaken. Mijn advies is als je klanten een hogere prijs laat betalen tov andere netwerken vanwege de service.
Dan, moet je dat ook waarmaken. Als je dat niet kan moet je het probleem niet bij de klant neerleggen maar, als bedrijf zou je het op moeten lossen. (In dit geval VODAFONE).
Ik voel me enorm genaaid.
Ik heb namelijk 4 GB internet in de maand te verbrruiken. 60% zit ik op wifi.
Na 10 dagen in september was de 4 gb al
Op. Waardoor alles doorliep. Ik heb gebeld naar vodafone en een medewerken hielp mij door een deel kwijt te schelden. Alleen het probleem is nooit achterhaald. Dat is waar het mij om
Draaide.
Ik heb me
Data uitgeschakeld. 5 dagen later stond de teller op €287.
Wat voor advies geeft vodafone mij voor een iphone 5 .haal
Je simkaart eruit, ( ook als je verteld heb dat je het al geprobeerd heb)
Reset je netwerk. ( ook als je verteld dat al meerdere keren gedaan te hebben)
Vervang je toestel. (Ook als je verteld
Dat je naar apple bent gegaan om een nieuw toestel te halen.
Sluit de progammas die op de achtergrond draaien af. (Ook als je verteld dat je dat altijd doet)
Download een datateller (ookal heb je verteld dat je die al heb)
Nieuwe simkaart en probeer het in een andere telefoon.
Alsof je even een nieuwe iphone 5
Regelt voor een maand. ( niet realistisch)
Als je niemand met een iphone 5 kent dan vraag je een nieuwe simkaart en probeer je het in een iphone 4.
Als het probleem zich blijft voordoen ligt het aan de simkaart, maar
Zelfs dan moet u nog betalen want u heeft gebruikt gemaakt van de data. Wat u heeft gebruikt kunnen we niet zien maar wel dat u het verbruikt heeft. Dus ook al is het een probleem van vodafone de klant draait er voor op. Komen ze er niet uit dan gaat de mute knop niet aan nee, je hoort precies wat voor overleg er gevoerd wordt en hoe ze in oplossingen denken. De klant moet gewoon betalen! Sja, zo kan ik ook geld verdienen.
Mij zijn ze kwijt alleen was ik benieuwd hoe andere dit ervaren.