Hoi @SG01
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heel vervelend dat iemand van de klantenservice zomaar de telefoon heeft opgehangen. Nu ben ik niet bij het gesprek geweest, dus ik kan niet oordelen hoe de klantenservice medewerker dit gesprek heeft ervaren. Het kan misschien zijn dat je net ietsje gefrustreerder was dan normaal, in het leven, en dat de medewerker dit niet als prettig heeft ervaren. Echter, dat je wat anders klinkt aan de telefoon bij het wachten van je toestel, daar kan ik me wel iets bij indenken. Maar goed, ik was er niet bij en kan daar niets over zeggen, de moderatoren van deze community, werkzaam bij Vodafone, zullen je ervaring meenemen en dit bij de juiste afdeling plaatsen.
Dan het probleem leveren van je toestel, of wel het NIET leveren van je toestel. Ook dat is altijd weer een vervelend iets en jammer genoeg, ik zeg het maar eerlijk, gaat het nog wel eens mis met Dynalogic en de bezorging van toestellen van Vodafone. Uitermate vervelend en ik hoop eigenlijk dat Vodafone hier een keer iets aan gaat doen. Hier ben jij nu niet mee geholpen want je moet echt met Dynalogic contact opnemen voor een nieuwe levering. Het is goed dat je je klacht hier hebt geplaatst maar ik zou je klacht ook nog even sturen via de klachten pagina van Vodafone en dan kunnen ze dit onderzoeken en aan je terug koppelen. Ook hier ben je nu niet mee geholpen maar het helpt wel om zoveel mogelijk problemen te melden aan Vodafone, dan kunnen ze actie ondernemen met het bezorgbedrijf.
Sorry dat ik het op dit moment niet mooier kan maken dan het is, ook al omdat ik niet werkzaam ben bij Vodafone. Er zijn wel Vodafone medewerkers online op de community, die pakken je bericht natuurlijk ook op maar zullen het zelfde melden, dat je toch voor een vervolg afspraak bij Dynalogic moet zijn.