Hoi @SG01
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heel vervelend dat iemand van de klantenservice zomaar de telefoon heeft opgehangen. Nu ben ik niet bij het gesprek geweest, dus ik kan niet oordelen hoe de klantenservice medewerker dit gesprek heeft ervaren. Het kan misschien zijn dat je net ietsje gefrustreerder was dan normaal, in het leven, en dat de medewerker dit niet als prettig heeft ervaren. Echter, dat je wat anders klinkt aan de telefoon bij het wachten van je toestel, daar kan ik me wel iets bij indenken. Maar goed, ik was er niet bij en kan daar niets over zeggen, de moderatoren van deze community, werkzaam bij Vodafone, zullen je ervaring meenemen en dit bij de juiste afdeling plaatsen.
Dan het probleem leveren van je toestel, of wel het NIET leveren van je toestel. Ook dat is altijd weer een vervelend iets en jammer genoeg, ik zeg het maar eerlijk, gaat het nog wel eens mis met Dynalogic en de bezorging van toestellen van Vodafone. Uitermate vervelend en ik hoop eigenlijk dat Vodafone hier een keer iets aan gaat doen. Hier ben jij nu niet mee geholpen want je moet echt met Dynalogic contact opnemen voor een nieuwe levering. Het is goed dat je je klacht hier hebt geplaatst maar ik zou je klacht ook nog even sturen via de klachten pagina van Vodafone en dan kunnen ze dit onderzoeken en aan je terug koppelen. Ook hier ben je nu niet mee geholpen maar het helpt wel om zoveel mogelijk problemen te melden aan Vodafone, dan kunnen ze actie ondernemen met het bezorgbedrijf.
Sorry dat ik het op dit moment niet mooier kan maken dan het is, ook al omdat ik niet werkzaam ben bij Vodafone. Er zijn wel Vodafone medewerkers online op de community, die pakken je bericht natuurlijk ook op maar zullen het zelfde melden, dat je toch voor een vervolg afspraak bij Dynalogic moet zijn.
Hoi Energieboy,
Bedankt voor je reactie. Ik vind het wel gek dat vodafone met zo een slecht beoordeelde koeriersbedrijf werkt. Na het incident ben ik op internet gaan kijken over dynalogic en zoveel berichten voorbij zien komen met dezelfde ervaring. Nu heb ik er totaal geen geloof in dat het met een nieuwe afspraak wel goed gaat komen op dezelfde manier bij dynalogic. Er is nergens extra actie gelegd om het anders aan te pakken. Ik had er dezelfde dag al achteraan gebeld met dynalogic en zelfs mijn nummer gegeven voor het geval maar alsnog ging het verkeerd. Terwijl zij beloofde dat het goed zou komen en echt geleverd zou worden.
Je hebt gelijk hoor, ben het met je eens dat het vreemd is dat Vodafone hierop niet al heeft gereageerd naar dit bedrijf. Maar het kan natuurlijk zijn dat ze er zoveel bezorgen op een dag dat wat er dan slecht uit komt, misschien op 1 hand te tellen is. Dit bedrijf doet toch voor meer bedrijven bezorgen, denk ik? Maar goed, daar wil ik mijn handen van af houden, ik weet het namelijk ook niet natuurlijk.
Ik kan jammer genoeg niets voor je doen, dan zal je moeten wachten op iemand van Vodafone. Echter, ik denk dat die je zeggen dat je toch weer een nieuwe afspraak moet maken en dan komen ze nog een keer langs.
Hi @SG01, welkom op de Vodafone Community,
Wat een ontzettend zure situatie dat het op deze manier is gelopen en helemaal als je daarna een ongelukkig gesprek hebt gehad met mijn collega. Ik snap ontzettend goed dat je bij ons een bestelling doet en via mijn collega dan ook hulp verwacht, het spijt me dat dit zo naar is verlopen.
@Energieboy geeft wel al de juiste stappen aan; je kunt het beste direct met Dynalogic hierover contact opnemen voor een nieuwe afspraak. Een klacht kan uiteraard ook via ons, maar zal de situatie niet direct versnellen. Ik heb hier geen gegevens van je, dus heb niet kunnen controleren of er al voortgang of contact is geweest. Als ik vanaf hier nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.