creabea18

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klantenservice is niet bereikbaar door het keuzemenu

Al 5x de Vodafone klantenservice (1201) gebeld maar ik word maar niet doorverbonden. Ik kom niet uit het keuzemenu. Heb alle opties ingevoerd vervoglens mijn mobiele nummer ingetoetst en dan krijg ik het keuzemenu opnieuw te horen ipv dat ze mij doorverbinden met een medewerker. Zo krijg ik dus nooit iemand aan de lijn die mij kan helpen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi creabea18
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zal wel iemand nodig hebben die met je mee kan kijken naar je abonnement?
Het is natuurlijk heel vervelend dat je er niet door komt en begrijp dat je hier je reactie daarop plaatst. Wij kunnen je op de Community alleen niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en de moderator kan ook niet zoveel doen vanwege de nieuwe Privacy wetgeving.

Je zou eventueel een chat kunnen starten, dan hoef je niet te bellen en kan je het gewoon via je scherm doen, dat is wel zo handig. Of je stuurt een privé bericht via Facebook of Twitter. Ook deze mensen kunnen je helpen met het beantwoorden van je vraag.

Is het niet iets waar Vodafone voor in je gegevens moet kijken dan zou je hier je vraag ook kunnen stellen en dan proberen wij je te helpen 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi creabea18
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zal wel iemand nodig hebben die met je mee kan kijken naar je abonnement?
Het is natuurlijk heel vervelend dat je er niet door komt en begrijp dat je hier je reactie daarop plaatst. Wij kunnen je op de Community alleen niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en de moderator kan ook niet zoveel doen vanwege de nieuwe Privacy wetgeving.

Je zou eventueel een chat kunnen starten, dan hoef je niet te bellen en kan je het gewoon via je scherm doen, dat is wel zo handig. Of je stuurt een privé bericht via Facebook of Twitter. Ook deze mensen kunnen je helpen met het beantwoorden van je vraag.

Is het niet iets waar Vodafone voor in je gegevens moet kijken dan zou je hier je vraag ook kunnen stellen en dan proberen wij je te helpen 🙂
creabea18
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de snelle reactie! Ik ben inmiddels geholpen via de chat. Goede service! ???
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Top!
Fijn om te horen het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic