Anypc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice en Prepaid

Ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
Ik koop een SIM kaart met 5 euro beltegoed, en nog eens 5 euro als ik m aanmeld via de website.
Stop de sim in mijn toestel, bellen gaat, gebeld worden gaat, sms versturen gaat ook maar ontvangen kan niet.

Ik bellen met vodafone klantenservice, eerste keer kost niets, yay!
Na 5 minuten in de wacht word de verbinding plots verbroken en bel ik opnieuw. €0,45 per gesprek. Pff, nou oke.
Ditmaal de verbinding weg na 6 minuten.... Getver! Nou dan nog maar een keer bellen. Jaja €0,45 per gesprek.
20 minuten aan de telefoon gehangen met een dame die mij het totale stappenplan liet doorlopen voor de telefoon maar zelf nog niet in de gaten had wat ze precies aan het doen was.
Ze had geen oplossing, ze heeft tijdens het gesprek mij 3x in de wacht gezet om een collega te raadplegen. Uiteindelijk heeft ze de 'verbinding gereset'. 10 minuten de kaart uit het toestel houden en dan weer proberen.
Helaas geen resultaat maar goed er moet ook gewerkt worden dus 24 uur later weer bellen.

Jahaaa, dat weten we nu, €0,45 per gesprek.....
Goed, 17 minuten in de wacht (volgens de website 2 minuten gemiddelde wachttijd....)
Zelfde dame als gisteren aan de telefoon... Even met een collega overleggen. Ja meneer, u moet even het kaartje in een ander toestel stoppen om te kijken of het daarmee wel werkt. Uitgelegd dat het het toestel niet kan zijn, want ik heb er een vodafone kaartje in zitten voor prive, en deze is straks voor het alarmsysteem. Met mijn prive vodafone kaartje gaat het namelijk prima, ontvangen en versturen. Maar goed, anders kon ze geen case aanmaken. Ik zeg, en als nu blijkt dat het niet lukt, bellen jullie me dan terug? Nee meneer daar beginnen we niet aan. Met andere woorden, dan moet ik straks wéér bellen en €0,45 aftikken.
Nee bedankt, ik koop wel een kaartje van telfort, ben klaar met jullie onkunde en vage oplossingen.

Achtergrondverhaal:
Ik ben verkoper van deze prepaid-kaartjes van zowel vodafone als vele andere merken. In de laatste maand heb ik 4x een vodafone kaartje verkocht en heb ik ook 4x gedoe gehad bij het ontvangen van SMSjes na het eerste gebruik. Dit heb ik ook aan mevrouw de medewerker verteld maar dit negeerde zij, we moesten het volledige draaiboekje doorlopen. Vorige 3 keren dat het niet goed ging bij ontvangen van smsjes had ik hele vriendelijke mensen aan te telefoon die direct de vinger op de zere plek wisten te leggen maar deze dame heeft nu gezorgd dat je in ieder geval 4 aansluitingen kwijtraakt vodafone. Ik heb 2 alarmsystemen op prepaid, 1 prive abonnement en 1 zakelijk abonnement lopen maar ga deze absoluut overzetten straks.

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Anypc,

Welkom op het Vodafone Forum en bedankt voor je eerste bericht.

Het is uiteraard niet prettig wanneer een dergelijk probleem niet makkelijk kan worden opgelost! Via het Forum kan ik je gegevens niet inzien en helaas niet helpen.

Het is uiteraard jammer dat je om deze reden ons gaat verlaten. Mocht je toch nog ondersteuning nodig hebben dan kun je ons ook gratis bereiken via onze website (chat) en Social Media (Twitter en Facebook). Kijk voor meer informatie op deze website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic