DauphineH

Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klantenservice case omtrent netwerkproblemen

Sinds eind oktober heb ik problemen met het netwerk dat mensen mij niet kunnen bellen. Meerdere malen contact gehad met Vodafone maar zou aan mijn telefoon liggen. Op 29 december heb ik contact gehad met de medewerker die voor mij in case heeft aangemaakt. Meerdere malen contact hebben gehad loopt deze case nog steeds en geven ze aan dat ze op dit moment niks voor mij kunnen doen behalve afwachten wat de technische dienst er van zegt ondertussen is het februari en is het nog steeds niet opgelost het enige wat ze nog steeds aangeven is dat ik moet afwachten tot de oplossing gevonden is.
Ze hebben mij gezegd dat er maximaal een maand de tijd wordt gerekend om het probleem op te lossen. Raad eens de maand is voorbij en nog steeds geven ze aan dat ik moet wachten tot de oplossing gevonden is. Dit is werkelijk niet te geloven en het is een service van likmevestje ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren en of er überhaupt wel een oplossing komt want ik heb er geen vertrouwen meer in.

Oplossing graag
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@DauphineH

Waarmee kunnen andere forumgebruikers je helpen? Het lijkt erop dat je hiervoor echt hulp nodig hebt van een klantenservicemedewerker. Dat gaat helaas niet via het forum.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@DauphineH

Waarmee kunnen andere forumgebruikers je helpen? Het lijkt erop dat je hiervoor echt hulp nodig hebt van een klantenservicemedewerker. Dat gaat helaas niet via het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic