Ben2B

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice belooft telefonisch het een en communiceert via mail iets anders

 Omdat ik mijn mail terug krijg met de mededeling dat het e-mail adres waarop vodafone zijn mail verstuurd niet meer in gebruik is - terwijl ik via dat zelfde adres de mail ontvang - hoop ik zo door te dringen tot mensen bij vodafone die wel hun hersens kunnen gebruiken en dat dan ook willen!
 
 
 
Beste crew, hoe moet ik deze mail onder de aandacht brengen van de verantwoordelijken die buiten de hokjes kunnen denken?
 
vr.gr.
 
Onderstaande heb ik gemaild met klantenservice.
 
L.S..
 
Wij hebben uw nummerbehoud aanvraag voor de volgende mobiele nummers goedgekeurd per 4 september.[end quote]
 
Met deze datum ga ik niet akkoord, dit is 8 maanden na opzegging.
Per 14-1-2012 is het contract opgezegd via T-Mobile. Omdat de termijn bij Vodafone nog steeds op 3 maanden staat is afgesproken om per 16-4-2012 over te gaan naar T-Mobile met nummer behoud.
Om onduidelijke redenen is er tussen vodafone en T-Mobile iets mis gegaan in de communicatie en wordt er ten lange leste de nummer overzetting door vodafone afgekeurd omdat er sprake zou zijn van een onjuist klanten nummer in combinatie met het nummer dat ik wil behouden.
Gisteren werd mij telefonisch door uw klantenservice verteld dat er alleen een aanpassing van uw kant zou gebeuren en dat het beëindigen van het vodafone contract per 16 juni of anders ten laatste per 1 juli zou plaats vinden!!!!
 
En nu ontvang ik van u bericht dat dit pas per 4 september zou kunnen? Echt niet!!!
 
Ik vindt de hele gang van zaken bij vodafone ronduit belachelijk.
 
Met het omzetten van mijn andere nummer is er ook al van alles beloofd en mis gegaan en kon ik pas per 21 mei overstappen naar T-Mobile terwijl ik dit ook al in januari heb opgezegd.
Ik verzoek u bij deze voor de laatste keer om ook het nummer 06131xxxxx vrij te geven
Helemaal schrijnend is het dat deze knullige manier van doen van uw kant al duurt van mei 2011.
Keer op keer heeft u kans gehad om mij als klant te behouden en met deze behandeling heeft u met mij al drie klanten verloren en als het aan mij ligt zullen het er veel meer worden.
Tot nu toe heb ik mij altijd terug houden op gesteld bij zakelijke borrels en meetings om mijn ongenoegen over uw bedrijf te uiten.
Vanaf heden zal ik niet meer zo terughoudend zijn.
VAN U WIL IK PER OMMEGAANDE BERICHT DAT U HET NUMMER 06131xxxxx VRIJ GEEFT OM TE LATEN PORTEREN NAAR DE PROVIDER VAN MIJN KEUZE.
IN AFWACHTING VAN UW REACTIE,
Ben Lit
 
Even ter herinnering de mail van do 8-3-2012 13:06 aan  'klantenservice.nl@vodafone.com'en CC naar 'info@consumentenbond.nl'; 'info@kassa.nl'; 'radarinternet@tros.nl.' waarbij ik duidelijk heb aan gegeven dat ik BEIDE NUMMERS over wil zetten naar een andere provider.
 
LS,
 Omdat ik nu al zolang aan het lijntje wordt gehouden stuur ik deze mail ter info ook aan derden.
Steeds wordt ik verwezen naar de telefonische “help”desk / klantenservice waar ik nog steeds geen vertrouwen in heb. Steeds worden er daar fouten gemaakt of wordt ik [ na steeds weer lang in de wacht staan]doorverwezen naar een ander en gebeurt er wederom NIETS.
Ik wil nu slechts 1 ding; dat de telefoonnummers worden vrij gegeven zodat ik deze mee kan nemen naar een andere provider!
Hier onder de moeizame mail wisseling via het klantencontactformulier. Van de telefonische contacten heb ik helaas geen opnamen.
Fijn dat een zakelijke klant zo’n exit beleving mee krijgt.
 
 Relevante info;

Vodafone Klantnummer = xxxxxxxxxxx
mobile telefoon nummers 06131xxxxx en 06305xxxxx

-------------------------------------------

 
 
Kopie;
L.S.,

Vorig jaar [2011] heb ik na veel telefonisch contact en contact in de vodafone winkel in Eindhoven, verlengingsaanbiedingen gekregen waar ik niet tevreden mee was. Daarom heb ik opgezegd met de vraag om nummer behoud zodat ik bij een andere aanbieder terecht zou kunnen. Voor het aflopen van het termijn heb ik telefonisch van u een aanbieding voor verlenging gehad die mij een scherper tarief / maand bedrag zou opleveren.

Echter het aanbod waarmee ik akkoord ging werd niet omgezet in een verlenging van een jaar.[door interne misverstanden werd verteld; slordig dus]

Resultaat; de nummers werden geblokkeerd. Om de nummers te behouden moest ik deze eerst weer heraansluiten werd mij verteld, met de verzekering dat deze met 1 maand opzegbaar zou zijn.

Opnieuw kreeg ik tel. een aanbieding maar daar is door vodafone tel.verkoop / klantenservice ,nooit meer op terug gekomen.

NU ik besloten heb om toch over te stappen naar T-Mobile, wordt mij dat om onduidelijke redenen gedwarsboomd.

Graag wil ik van u 1; een ontvangstbevestiging van deze mail

2; zo spoedig mogelijk toewijzing van mijn nummers naar mijn abo bij T-Mobile

Vodafone Klantnummer = 350xxxx/00001

mobile telefoon nummers 06131xxxxxxx en 06305xxxxx

T-Mobile kenmerk =xxxxxxxxxxxxxxxxx

Per 12-1-2012 heb ik via T-Mobile al een verzoek tot nummerbehoud gedaan en het inmiddels 27-2-12

Ik wil dit graag afgehandeld hebben, heb al veel te lang honderden euro's teveel betaald aan vodafone, en tot ik van u een bevredigend antwoord heb ontvangen zal ik geen factuur overmaken.

Vriendelijke groet,

Ben Lit

 
 
 
Van: klantenservice.nl@vodafone.com [mailto:klantenservice.nl@vodafone.com]
Verzonden: woensdag 13 juni 2012 11:03
Aan: ------------
Onderwerp: Status nummerbehoud aanvraag
 
 
 
 

 
Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw nummerbehoud aanvraag voor de volgende mobiele nummers goedgekeurd:

 

Mobiele nummer
 Overstapdatum
 Status
 Huidige provider
 Toekomstige provider

06131xxxxx
 04-Sep-2012
 Goedgekeurd
 Vodafone
  

 

Meer informatie over uw aanvraag vindt u op My Vodafone Zakelijk

 

 

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice


 
1 Reactie 1
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Ben2B,

Ik wil je doorverwijzen naar onze Klantenservice (1201), dit is een technische forum en jammer genoeg is dit probleem te specifiek en kan het hier niet door mede gebruikers worden beantwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic