Roelof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klanten behouden?!?!?

Hallo,

ik vraag me af of er meer mensen zijn die mijn mening delen.
het gaat om het volgende.
ik wil eventueel mijn abbonoment verlengen maar krijg dan aanbiedingen die ik niet gebruik of nodig heb.
1 gig extra half jaar gratis netflix dat soort dingen.
waarom is er geen mogelijkheid om te onderhandelen over mijn bestaande abbonoment en dan deze extra dingen niet maar korting op een nieuwe telefoon bijvoorbeeld. (minder of geen bijbetaling).
als ik dit voorleg krijg ik de als reactie: hier kan ik u niet bij helpen maar u kunt het bij opzeggen proberen misschien kunnen die wel iets voor u doen...

ik vind dit raar...
2 Reacties 2
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Roelof,

Het zou inderdaad heel erg fijn zijn als er meer keuze was voor het type promotie of wel een ander soort promotie of korting als wij geen gebruik maken van het huidige aanbod. Echter denk ik niet dat in de toekomst gaat gebeuren omdat de promoties die vaak worden gebruikt om klanten te lokken voorral groot zakelijke deals zijn tussen 2 grote bedrijven waarbij beide partijen profijt van hebben zonder veel extra kosten.

De reden dat de klantenservice u doorverbind met opzeggingen is juist om u te helpen omdat dat de afdeling is die gaan over klantbehoud en hier ook de meeste rechten in hebben en niet geschoten is altijd mis.

Wel een heel goed idee en hopelijk iets voor in de toekomst bij Vodafone!.

Met vriendelijke groet,
MrMister
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dit bericht is verplaatst van het Board Het Koffiehuis naar het juiste board Abonnementen. De nieuwe link voor het topic.

Hierbij voeg ik nog toe Roelof dat korting op en smartphone niet vaak wordt genoemd omdat de prijzen het toestel nog gunstig horen te behouden want anders waren deze prijzen zo duur dat mensen het even niet meer wisten... Soms kan je en deal krijgen denk bijvoorbeeld als en fabrikant en cashback actie heeft kun je daar weer en deel van het bedrag soms wel +/- €100,- ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic