Hoi,
Onderstaand heb ik vanmorgen naar Sietske gestuurd maar ben bang dat dit vandaag niet wordt opgepakt.
Ik ben overgestapt van Tele2 naar jullie maar dit verloopt totaal niet vlekkeloos. Gisteren 3 keer gebeld met jullie en 1 keer met Dynalogic over mijn contract.
Dynalogic zou het contract op een afgesproken dag komen afleveren maar de chauffeur had geen pakket bij zich. Dus er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wat schept mijn verbazing??? De volgende dag ligt het pakket gewoon in mijn brievenbus terwijl de chauffeur dit met mij had moeten ondertekenen. Klacht ingedient bij Dynalogic en jullie een webmail gestuurd. De volgende dag ben ik voor 3 weken op vakantie gegaan met de verwachting dat het na mijn vakantie was opgelost. In mijn vakantie kreeg ik een mail van Jose met in de bijlage mijn contract. Of ik die wilde ondertekenen en met kopieen van legitimatie en bankpas aan haar wilde retourneren.
Van een collega van je moest ik Dynalogic bellen voor een nieuwe afspraak. Dynalogic geeft aan dat ze van Vodafone een opdracht moeten ontvangen en excuus dat het verkeerd was gegaan.
Reply-en op de mail van Jose is me niet gelukt. Dus heb ik via een webmail gereageerd met in de bijlage deze stukken. Alleen kreeg ik een automatische melding terug dat mijn vraag binnen 5 dagen zal worden opgepakt. As vrijdag wordt mijn nummer overgezet naar Vodafone maar ik heb hier een hard hoofd in. Kan je me aub helpen??
26-05-'17: Bericht bewerkt ivm privacy medewerker Vodafone