TheNo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klachten dekking en verwachten antwoord van directie

Beste directie,
ik verbaas mij over het feit dat er zoveel klachten over 4G zijn betreffende de dekking en de antwoorden hierop.
Vodafone geeft aan om een 95% dekking te hebben binnen Nederland. U, als directie, gaat hier trots op.
Toch blijkt dat er op heel veel plaatsen helemaaal geen 4G is, zelfs nog geen 3G.
Volgens mij is er geen 95% dekking.
Dekkingskaart die niet klopt. Je kunt geen rechten ontlenen aan wat Vodafone publiceert.
De antwoorden op de vragen, met alle respect voor het forum, zijn, wat de dekking betreft, in mijn ogen doeddoeners.
Wanneer staat er nou eens speciefiek geschreven wanneer er in de gebieden met geen dekking, wel dekking komt. Het is altijd in de toekomst.
Ik kan daar niets mee.
Vergelijk de dekkingskaart eens met KPN dan zul je zien dat Vodafone wel heel veel stukken heeft die nog geen dekking hebben.
Ik ben ook altijd een tevreden Vodafone klant geweest, maar heb nu het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Kan verlengen maar ben in dubio of ik ga overstappen.
Zou eens graag een antwoord met specifieke toezeggingen lezen van de directie van Vodafone, maar kom dat nergens tegen.
Bij zoveel klachten over een geboden aanbod verwacht je toch op z'n minst een reactie van bovenaf.
Hoop dat u dit bericht leest en uw verantwoordelijkheid neemt met het geven van duidelijkheid.
Met vriendelijke groet
Arno


23 Reacties 23
Anonymous
Niet van toepassing
Als je echt het abonnement stop wilt zetten dan dien je het volgende te doen. Contact opnemen met de klantenservice afdeling data, zij dienen een case aan te maken betreft de dekking. Dit wordt dan op dat moment onderzocht. Vervolgens als de uitslag slecht is dient er een nieuwe case aangemaakt te worden door de klantenservice voor het stopzetten van het contract.
Ik weet dat dit geen oplossing is betreft de dekking maar op deze manier zit je hoogstwaarschijnlijk niet tot het einde van het contract vast


Bloempje49

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goh, volgens mij een keer een antwoord waar ik wat mee kan.
Alleen waarom is dit niet door alle afdelingen die ik nu al heb gehad gezegd. Buiten dat om is mijn vertrouwen in Vodafone zo gezakt. Het gaat ook niet alleen om die 4G, maar ik heb dagelijks wel een x geen bereik, of internet
Internet kan ik mee leven, maar bereik is voor mij belangrijk.
En het feit dat ik constant krijg te horen dat er procedures zijn bij Vodafone die ervoor zorgen dat ze A) zelf geen beslissingen kunnen nemen. B) zich verschuilen hierachter en C) Altijd Nee verkopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic