liek16

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klachten bellen/mobiel internet/klantvriendelijkheid en service

Beste medewerker,

Vanaf het beging van mijn abonnement, heb ik problemen met o.a., de bereikbaarheid met bellen en het verbinden met het internet. Dit houdt in:


  • Geen bereik in de meeste gebouwen

  • Verbindingen die tijdens het telefoneren gewoon wegvallen.

  • Meldingen dat het nummer niet bereikbaar of in gesprek is, terwijl dit niet het geval is.

  • Internet dat geen verbinding kan maken

  • Internet dat zeer traag is

Ik ben hiervoor al naar de Vodafone winkel geweest, en heb hier een nieuwe simkaart gekregen. helaas heft dit niet geleid tot een oplossing. Wel tot nog meer irritatie door het onbeschofte en arogante personeel!

Over 6 maanden mag ik mijn abonnement verlengen. Ik heb gisteren "geprobeerd" mijzelf te oriënteren betreffende de aanbiedingen en abonnement keuzes die jullie hebben met betrekking tot de Samsung Galexy S5.
Helaas is dit niet geluk, omdat de site niet goed bereikbaar was. Zodra hij het wel was, kon hij mijn pagina niet laden.
Al met al dus absoluut geen positieve ervaringen met Vodafone, zeker niet de verwachtingen die je mag hebben met een in verhouding, zeer duur abonnement.
Nu wil ik jullie het voordeel van de twijfel geven, en toch nog een verlenging van mijn abonnement overwegen. Mits ik een ander toestel heb wat misschien wel kan zorgen voor een goede bereikbaarheid. Omdat ik pas op 5 augustus mijn abonnement kan verlengen, is mijn vraag of jullie hier kosteloos een oplossing voor hebben. Enige service en klantvriendelijkheid jullie kant zal zeer gewaardeerd worden, zeker omdat ik tot nu toe alleen maar negatieve ervaringen heb, met het bellen en internetten met Vodafone. Een compensatie voor deze situatie volgens mijn een natuurlijk iets.

Hopende op een positieve en snelle oplossing,
Met vriendelijke groet,

[l1]
3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @liek16 ,

Je probleem is inderdaad niet om te horen. Als je en klacht hebt of en verbeter-punt wilt melden dan kun je dat doen op, www.vodafone.nl/feedback daar kun je je reactie op achterlaten je zult er ook reactie op terug krijgen en dat zo snel mogelijk! Op het Forum kunnen klachten niet worden behandeld omdat hiervoor ook persoonlijke gegevens nodig zijn die niet hierop te achterhalen zijn.

Werkt de website wel via en andere browser? Denk aan Mozilla, Opera of Chrome? Je kunt altijd aangeven dat de website het niet doet via de vele online kanalen zodat hierop actie kan worden ondernomen.

Op het Forum kunnen we helaas niet de hulp verder bieden je zou eens kunnen kijken of er bij je MyVodafone en nieuwe aanbieding voor je klaar staat de klantenservice kan je ook meer info bieden.

Ik wens je in ieder geval succes verder!
liek16
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga de app installeren. Dank je wel voor alle tips.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic