Roethof

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht!!!

Hallo Vodafone.....

Alweer na al die telefoontjes naar jullie en Samsung.

Zou even beginnen met mijn verhaal,
14 oktober zondag 2018, heb ik mijn abonnement verlengt bij jullie, omdat de Samsung s9 mij aansprak en er 100 euro cash back op zat, dacht ik nou... dat is leuk! Dit wil ik. Samen met mijn zus halen we altijd elke 2 jaar bij Vodafone opnieuw een telefoon op en verlengen we ons abonnement. Dus ik hoorde van haar dat dit weekend korting was, dus ik dacht, ben ik nog net op tijd. Ik was me nergens van bewust dat het systeem vast zat bij jullie en dat de bestelling opnieuw geplaatst was op 16 oktober 2018, (2 dagen na dat de actie was afgelopen). Ik lever netjes alles in bij Samsung en krijg een email dat hij is afgekeurd omdat hij buiten de actie periode zat..... Ik heb het bewust besteld op zondag, zodat ik nog gebruik kon maken van de actie. Nog niks gehoord van jullie Vodafone. Dus weer gebelt naar Samsung (omdat ik dacht, ik was toch optijd). Maar helaas, daar gaven ze ook aan dat het niet kon. En ik bleef zeggen dat ik het de zondag verstuurd had. Uit en eindelijk zij de mevr. Van de Samsung dat ik er toch recht op had, zij zou het regelen. Maar helaas... paar dagen later was het alweer afgekeurd. Nu belde ik weer... en weer konden ze niks voor mij doen. Ik belde jullie maar weer, en door een vastzitten systeem of weet ik wat er is gebeurd, is de bestelling opnieuw geplaatst op 16 oktober, 2 dagen later dan dat ik het besteld had. Dus jullie maken van de problemen van Vodafone, mijn probleem. Ik ben er continu mee bezig geweest en houden mij niet eens op de hoogte. Ik moest er zelf maar weer achter aan bellen en alles regelen. Terwijl het jullie fout is.
Dus Vodafone, ik verwacht een goede compensatie, en dat jullie er alsnog achter aan gaan.
Het is tenslotte jullie fout, dus dan regelen jullie het zelf ook maar! Ik ben niet goed te been door een operatie (dus het is onmogelijk voor mij om naar de winkel heen te gaan) en wil graag rust en herstellen, maar die krijg ik niet door het als maar bellen en e-mailen, om toch nog de 100 euro cash back, waar ik recht op heb terug te krijgen.

Ik neem aan dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg,
En een compensatie !!!

Mvg K Roethof
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Roethof, ik zie dat je 2 topics hebt gemaakt met dezelfde inhoud. Ik zal dit topic nu sluiten aangezien in het andere al activiteit is geweest vanuit de community.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic